سرانجام بعد از تقریبا 5 سال، تاریخ انتشار بازی Below مشخص شد + تریلر

همان‌طور که می‌دانید بازی Below برای اولین بار در سال 2013 معرفی شد. پس از مدتی سکوت خبری، در سال 2016 استودیو Capybara Games این بازی را برای مدتی نامعلوم تاخیر زد. اما خب اکنون سرانجام تاریخ انتشار بازی با انتشار تریلری جدید معرفی شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، ساعاتی پیش مشخص شد که پس از تاخیرهای فراوان، سرانجام بازی Below هفته آینده در تاریخ 23 آذر برروی پلتفرم‌های Xbox One و PC منتشر خواهد شد. مدیرعامل استودیو Capybara Games در رابطه با این موضوع در مصاحبه‌ای به GI.Biz گفت:

"مطمئنا در آینده دیگر بازی‌های‌مان را خیلی زود معرفی نخواهیم کرد. این اولین درس ما از این موضوع بود. اکنون می‌دانیم که بازی‌ها دقیقا چه زمانی برای رونمایی و صحبت آماده خواهند بود. در 5 سال گذشته از زمان معرفی بازی، ما چیرهای زیادی یاد گرفته‌ایم و این بخش بزرگی از تجربه‌ی ما است."

Below عنوانی rougelike (زیرشاخه‌ای از سبک RPG که بازیکنان در آن در سیاه‌چال‌ها و مراحلی مختلف با استفاده از گیم‌پلی نوبتی، به تجربه بازی می‌پردازند) است که در آن بازیکنان پس از پاگذاشتن به جزیره‌ای مرموز، تنها غاری را روبروی خود می‌بینند و هیچ چاره‌ای به جز واردشدن به آن ندارند. پس از واردشدن به این غار، شما می‌توانید بیشتر و بیشتر در آن نفوذ کرده تا از راز جزیره سر در بیاورید.

در زیر می‌توانید تریلر منتشرشده برای اعلام تاریخ انتشار بازی را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame