تنها پنج ساعت تا انتشار بازی Super Smash Bros. Ultimate باقی مانده و میلیون‌ها نفر آماده‌اند تا آن را تجربه کنند. اما در این فاصله، بیایید تا نقد‌ها و نمرات این بازی را با یکدیگر مرور کنیم. مجموعه‌ی Super Smash Bros دوباره بازگشته و این‌بار تمامی مبارزین سابق خود را نیز دعوت کرده است. قطعاً «همه […]

بزرگترین کراس‌اور تاریخ | نقد‌ها و نمرات بازی Super Smash Bros. Ultimate

تنها پنج ساعت تا انتشار بازی Super Smash Bros. Ultimate باقی مانده و میلیون‌ها نفر آماده‌اند تا آن را تجربه کنند. اما در این فاصله، بیایید تا نقد‌ها و نمرات این بازی را با یکدیگر مرور کنیم.

مجموعه‌ی Super Smash Bros دوباره بازگشته و این‌بار تمامی مبارزین سابق خود را نیز دعوت کرده است. قطعاً «همه این‌جا هستند» مناسب‌ترین شعار برای معرفی بازی Super Smash Bros. Ultimate است. با توجه به موارد و مشکلات مربوط به لایسنس آی‌پی‌ها، قطعاً کنار هم آوردن تمام شخصیت‌های نسخه‌های قبلی سری کار تحسین برانگیزی است. اما ماساهیرو ساکورای (Masahiro Sakurai)، کارگردان و خالق مجموعه، یک فرد کمال‌گراست و به چنین چیزی قانع نمی‌شود. ساکورای و تیمش از اول تمام شخصیت‌های موجود را متعادل کرده و سپس مبارزین جدیدی را به بازی اضافه کرده‌اند. علاوه بر این، بازی Super Smash Bros. Ultimate دارای یک بخش تک‌نفره‌ی بسیار خلاقانه به نام World of Light نیز است. کافی است تا به طور خلاصه به حجم سرسام آور محتویات ارائه شده نگاهی بیاندازید تا ببینید که ساکورای چگونه برای طرفداران سنگ تمام گذاشته است: ۷۴ مبارز، بیش از ۷۰۰ موسیقی، ۱۰۳ استیج، بخش تک نفره‌ی طولانی و قوی، حالت‌های متنوع برای بخش چند‌نفره و بسیاری موارد دیگر.

Super Smash Bros. Ultimate به معنای واقعی کلمه، کامل‌ترین بازی این مجموعه است.

God is a Geek 10/10

با ترکیب گیم‌پلی آشنا و برخی ایده‌های جدید، این بازی برای هر سلیقه‌ای محتوا دارد. Smash Bros بازگشته و بهتر از همیشه است.

Twinfinite 10/10

تک تک بخش‌های بازی با دقت و هوشمندی طراحی شده و میزان تغییرات و تنوع محتویات سرسام آور است. این جاه طلبانه‌ترین و کامل‌ترین نسخه‌ی Super Smash Bros و یکی از بهترین بازی‌هایی بوده که کنسول کوچک نینتندو دریافت کرده است.

FANDOM 10/10

بدون شک، این بازی یکی از تحسین برانگیز‌ترین عناوین نینتندو سوییچ بوده و بهترین ارزش و محتوا را نسبت به پول در صنعت بازی‌های ویدئویی ارائه می‌دهد. چه به بخش تک‌نفره علاقه داشته باشید یا چند نفره، این بازی را تهیه کنید؛ پشیمان نخواهید شد.

SpazioGames ۹٫۷/۱۰

Super Smash Bros. Ultimate تجسمی کامل از یک زحمت ۲۰ ساله‌ است. همچنین با داشتن هزاران محتوا و یک بخش تک‌نفره‌ی عالی ، نقطه‌ی اوج مجموعه و این ژانر است.  این بازی همزمان رقابتی و سرگرم کننده است و تنها اندکی تا بی‌نقص بودن فاصله دارد.

Destructoid ۹٫۵/۱۰

با این‌که مشاهده‌ی بسیاری از محتویات قدیمی برای بار دوم، سوم، چهارم و یا حتی پنجم دیگر مانند گذشته تاثیر گذار نیست. اما همین که تمام آن‌ها در حجم مناسبی این‌جا هستند، کافی است.

IGN 9.4/10

Super Smash Bros. Ultimate کاملاً در سطح انتظارات نام خود عمل کرده و کامل‌ترین نسخه‌ی سری را ارائه می‌دهد. این عنوان محتوای بسیار زیادی برای بازی، مبارزه و آزاد کردن دارد؛ این موضوع در برخی موارد به ضرر بازی است. با این‌که حالت ماجراجویی World of Light تنها دلیل برای خرید Smash Bros نیست اما با این‌حال، یک بخش تک‌نفره‌ی کاملاً سرگرم کننده و به طور غافلگیر کننده‌ای بزرگ بوده و لایق تکمیل کردن بخش چندنفره‌ی بی‌نظیر بازی است.

Multiplayer.it ۹٫۴/۱۰

این یک بازی فوق‌العاده‌ی مبارزه‌ای، یک بازی فوق‌العاده برای دورهمی‌ها و تنها عنوانی است که می‌تواند هر دوی آن‌ها هم باشد. حتی بخش ماجراجویی تک‌نفره هم طولانی، خلاقانه و سخت است.

The Games Machine ۹٫۳/۱۰

Super Smash Bros. Ultimate یکی از بهترین بازی‌های سال است؛ یک بهشت دیجیتالی برای طرفداران مجموعه.

Edge Magazine 9/10

حالا مقاومت برای تسلیم شدن در برابر آشوب سخت‌تر از همیشه است؛ چراکه با این تعداد از عناصر، قطعاً شما را بیش از پیش غافلگیر خواهد کرد. همان‌طور که از نام آن پیداست، این یک دنباله است که هیچ جایی کم نمی‌گذارد. این را می‌توان حس کرد که ساکورای قصد داشته است تا احتمالاً برای آخرین بار سنگ تمام بگذارد. این یک ضیافت هیجان انگیر است؛ نه فقط برای نینتندو بلکه برای کل صنعت بازی‌های رایانه‌ای.  حالا لطفا به این مرد اجازه بدهید تا کمی استراحت کند.

JeuxActu 8/10

برخلاف داشتن حالت تک‌نفره‌ی خوب، محتویات زیاد و جنبه‌ی فنی متوسط، Super Smash Bros بیشتر مانند یک نسخه دیلاکس بوده تا عنوانی که برای نینتندو سوییچ تولید شده است. اگر طرفدار این آی‌پی نیستید، این بازی آن قدر‌ها هم الزامی نیست.

Telegraph 8/10

این چالش قطعاً برای طرفداران مشتاق جالب خواهد بود. Super Smash Bros. Ultimate با تمام تنظیمات قابل دسترس و بخش سرگرم کننده‌ی چند‌نفره‌ی خود، شاید یکی از بازی‌های محبوب نینتندو باشد که مناسب همه نیست؛ اما این اشکالی ندارد؛ چراکه با وجود دنبال کردن المان‌های فنی و ارائه‌ی بهترین بخش ماجراجویی تک‌نفره‌ی خود، سخت است که Super Smash Bros. Ultimate را چیزی فراتر از بهترین نسخه‌ی مجموعه ببینیم.

بازی Super Smash Bros. Ultimate در تاریخ جمعه ۱۶ آذر ماه ۱۳۹۷ (۷ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa