به رسم سال‌های گذشته، امسال هم شاهد برگزاری مراسم The Game Awards هستیم؛ اما با ابعادی بزرگتر. در این مراسم، بهترین‌های هر سال انتخاب شده و در نهایت تندیسی به آن‌ها اهدا می‌شود. البته این همه‌یِ محتوای این جشنواره نیست. در The Game Awards امسال، شاهد معرفی بازی‌های جدید، به‌روزرسانی اخبار بازی‌های معرفی شده‌یِ قدیمی […]

پوشش زنده مراسم The Game Awards 2018

به رسم سال‌های گذشته، امسال هم شاهد برگزاری مراسم The Game Awards هستیم؛ اما با ابعادی بزرگتر. در این مراسم، بهترین‌های هر سال انتخاب شده و در نهایت تندیسی به آن‌ها اهدا می‌شود. البته این همه‌یِ محتوای این جشنواره نیست. در The Game Awards امسال، شاهد معرفی بازی‌های جدید، به‌روزرسانی اخبار بازی‌های معرفی شده‌یِ قدیمی نیز هستیم. گفتنی‌ست که TGA امسال، از لحاظ معرفی بازی‌های جدید، خیلی بزرگتر و بهتر از سال‌های گذشته خواهد بود و همین مورد، انتظارات زیادی را از The Game Awards 2018 بوجود آورده است.

پوشش زنده با لایو بلاگ و تماشای TGA 2018 به صورت زنده

در انتهای مطلب شما ‌می‌توانید از طریق پلیر سایت توییچ، نمایش را به صورت زنده تماشا کنید. جدا از این گزینه، گیمفا پوشش زنده این مراسم را نیز در قالب لایو بلاگ خواهد داشت که با آغاز آنشروع خواهد شد.

چه انتظاراتی از این مراسم داشته باشیم؟

علاوه بر مشخص شدن برندگان هر بخش (برای مشاهده نامزدهای هر بخش از این نشانی استفاده کنید)، شاهد معرفی بازی‌های جدید و به نمایش درآمدن تریلرهای تازه از بازی‌های معرفی شده‌ی پیشین هم خواهیم بود. از جمله بازی‌هایی که گفته می‌شود تریلر جدیدی از آن‌ها منتشر خواهد شد می‌توان به Death Stranding، Anthem، Ghost of Tsushima، Sekiro: Shadows Die Twice، Devil May Cry 5 و… اشاره کرد. شایعاتی نیز درباره معرفی نسخه‌ی جدید سری بازی‌های Far Cry با فضایی آخرالزمانی، نسخه جدید Mortal Kombat، بازی جدید استودیوی Obsidian، Alien: Blackout و… منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را بخوانید.

ساعت و زمان برگزاری

مراسم The Game Awards 2018، صبح روز جمعه ۱۶ آذر، ساعت ۰۵:۰۰ به وقت تهران برگزار می‌شوذ.

مشاهده به صورت زنده

Watch live video from thegameawards on www.twitch.tv

لایو بلاگ

منبع متن: gamefa