جان رومرو (John Romero) از برجسته‌ترین چهره‌های صنعت بازی‌سازی، یکی از سازندگان سری بازیی‌هایی نظیر DOOM ،Quake ،Wolfenstein و در مجموع یکی از خالقان سبک تیراندازی اول شخص است که به نظر می‌رسد در حال آمده شدن برای رونمایی از یک بازی جدید در آینده‌ای نزدیک است. بنابر گفته‌ی یکی از کاربران وب‌سایت Reddit، استودیوی رومرو گیمز […]

خالق DOOM به ساخت یک بازی جدید اشاره می‌کند

جان رومرو (John Romero) از برجسته‌ترین چهره‌های صنعت بازی‌سازی، یکی از سازندگان سری بازیی‌هایی نظیر DOOM ،Quake ،Wolfenstein و در مجموع یکی از خالقان سبک تیراندازی اول شخص است که به نظر می‌رسد در حال آمده شدن برای رونمایی از یک بازی جدید در آینده‌ای نزدیک است. بنابر گفته‌ی یکی از کاربران وب‌سایت Reddit، استودیوی رومرو گیمز (Romero Games) ایمیل‌هایی به مردم ارسال کرده است که به رونمایی از یک بازی اشاره دارند.

آن‌طور که به نظر می‌رسد، این پروژه جدید به سری DOOM اشاره دارد. حال با توجه به نزدیک شدن به ۲۵ سالگی این سری، ظاهرا جان رومرو در حال آمده شدن برای رونمایی از عنوانی جدید در این تاریخ است.

با توجه به اینکه استودیوی رومرو گیمز هیچ‌گونه همکاری با استودیو‌ی id Software ندارد و درواقع یک استودیوی مستقل است، احتمال اینکه پروژه جدید با سری DOOM در ارتباط باشد، بسیار بعید است. همچنین باید در نظر داشت که مدت کوتاهی از معرفی DOOM Eternal توسط بتسدا می‌گذرد. با این حال ممکن است که این پروژه یک بازی تیراندازی شبیه به سری DOOM و یا حتی یک آی‌پی کاملا جدید باشد.

در هر صورت به‌زودی شاهد رونمایی از بازی جدید رومرو گیمز خواهیم بود. به محض انتشار جزئیات بیشتر آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

منبع متن: gamefa