پس از اعلام انتشار بازی kingdom hearts 3 در سال ۲۰۱۹ میلادی، اطلاعات جدیدی از عنوان جدید این سری، به نام Kingdom Hearts: VR برای هدست واقعیت مجازی سونی منتشر شد. لازم به ذکر است که این بازی در ماه جاری برای پلی‌استیشن VR عرضه خواهد شد. شرکت اسکوئر انیکس (SQUARE-ENIX) تاریخ انتشار عنوان جدید Kingdom Hearts: VR […]

بازی Kingdom Hearts: VR ماه جاری عرضه خواهد شد

پس از اعلام انتشار بازی kingdom hearts 3 در سال ۲۰۱۹ میلادی، اطلاعات جدیدی از عنوان جدید این سری، به نام Kingdom Hearts: VR برای هدست واقعیت مجازی سونی منتشر شد. لازم به ذکر است که این بازی در ماه جاری برای پلی‌استیشن VR عرضه خواهد شد.

شرکت اسکوئر انیکس (SQUARE-ENIX) تاریخ انتشار عنوان جدید Kingdom Hearts: VR را اعلام کرد. همچنین اعلام کرد که این بازی به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. طبق گفته این شرکت Kingdom Hearts: VR نگاهی کلی به تاریخ این فرانچایز محبوب دارد.

در کنار عرضه این عنوان، محتوای الحاقی نظیر داستان اصلی به بازی اضافه می‌شود که تنها بخشی از ویژگی‌های این بسته الحاقی است. علاوه بر این به‌روزرسانی این عنوان که در تاریخ ۲۸ دی ماه امسال (۱۸ ژانویه) برای انتشار برنامه‌ریزی شده است، در این بسته‌الحاقی به بازی اضافه می‌شود.

در نهایت Kingdom Hearts: VR در تاریخ ۴ دی ماه (۲۵ دسامبر) برای هدست واقعیت مجازی سونی عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa