این روزها مایکروسافت سخت در تلاش است تا خود را به رقیب دیرینه‌اش در صعنت بازی‌های ویدئویی یعنی سونی نزدیک و نزدیک‌تر کند. در همین راستا یکی از اینسایدرهای مشهور مایکروسافت از این موضوع خبر داده که مایکروسافت در حال حاضر مشغول توسعه‌ی نسخه‌ی جدیدی از یک سری محبوب است که این بازی  نسل آینده […]

شایعه: نسخه‌ی دوم سری Ryse در دست ساخت است

این روزها مایکروسافت سخت در تلاش است تا خود را به رقیب دیرینه‌اش در صعنت بازی‌های ویدئویی یعنی سونی نزدیک و نزدیک‌تر کند. در همین راستا یکی از اینسایدرهای مشهور مایکروسافت از این موضوع خبر داده که مایکروسافت در حال حاضر مشغول توسعه‌ی نسخه‌ی جدیدی از یک سری محبوب است که این بازی  نسل آینده عرضه خواهد شد.

یکی از اینسایدرهای مشهور مایکروسافت با نام Korbille به تازگی در توئیتر خود از این موضوع خبر می‌دهد که مایکروسافت مشغول توسعه‌ی نسخه‌ی دوم یک سری محبوب است. شخص مورد نظر در توئیتر خود نوشت:

نسخه‌ی دوم یک آی‌پی انحصاری و محبوب اکس باکس که احتمالا طی چهارسال گذشته آن را تجربه کرده‌اید، در نسل آینده برای کنسول اکس باکس عرضه خواهد شد. این بازی هم اکنون به طور جدی در دست ساخت است و احتمالاً حول و حوش سال ۲۰۲۰ میلادی، خبرهای بیشتری از آن خواهید شنید.

بر اساس توضیحات ارائه شده و اینکه این بازی احتمالا اوایل نسل آینده عرضه خواهد شد، عنوان مورد نظر می‌تواند بازی Sunset Overdrive 2 و یا حتی Ryse 2 باشد. در هر صورت هنوز چیزی مشخص نیست و باید دید که مایکروسافت چه زمانی از برنامه‌های خود برای نسل نهم و کنسول اکس باکس وان اسکارلت رونمایی خواهد کرد.

منبع متن: gamefa