تماشا کنید: ویدئویی جذاب و هیجان‌انگیز از گیم‌پلی بازی Beyond Good and Evil 2 + پیوستن استودیویی جدید به تیم توسعه بازی

با اینکه نزدیک به 18 ماه از زمان معرفی Beyond Good and Evil 2 می‌گذرد، اما هنوز بازی در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. اما به نظر می‌رسد روند توسعه بازی سرعت خواهد گرفت چرا که استودیوی جدید Ubisoft به نام Blue Byte به تازگی به تیم توسعه بازی اضافه شده است. با اضافه شدن این استودیو، اکنون 5 استودیوی Ubisoft Montpellier ،Ubisoft Barcelona ،Ubisoft Sofia ،Ubisoft Bordeaux و Blue Byte برروی Beyond Good and Evil 2 کار می‌کنند.

اما ساعاتی پیش شرکت Ubisoft در کنار اعلام خبر اینکه استودیویی جدید به تیم سازنده Beyond Good and Evil 2 می‌پیوندد، تریلری از گیم‌پلی مرحله آلفا این بازی منتشر کرده که بسیار جالب و جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، تمرکز این ویدئو بیشتر برروی سیستم آپگرید جدید و  اعطای توانایی‌های خاص به بازیکنان می‌باشد؛ بعضی از این توانایی‌های خاص شامل متوقف‌کردن دشمنان با استفاده از نیروی الکتریسیته و یا گرفتارکردن آن‌ها در گردابی از چرخه‌ی زمانی کند است. دشمنان نیز می‌توانند از این سیستم استفاده کنند و این بعنی اینکه باید قبل از وارد شدن به میدان مبارزه کمی شناسایی انجام دهید تا بهترین روش برای حمله را پیدا کنید.

جنبه‌ی دیگری از این ویدئوی جدید برروی Co-op بازی تمرکز دارد. برخلاف بازی اول، در بخش چندنفره Beyond Good and Evil 2 می‌توانید هر زمانی که خواستید از بازی خارج شده و یا به آن اضافه شوید. علاوه بر این، لازم نیست زمانی که 2 بازیکن با هم در یک دنیا قرار دارند، به انجام‌دادن یک ماموریت بپردازند. اگر یک بازیکن می‌خواهد بی‌خیال ماموریت شده و به فعالیت‌هایی براساس سلیقه خود بپردازد، هیچ مشکلی ندارد.

آخرین عنصر ذکرشده در ویدئو نیز وسایل نقلیه است. علاوه بر سفینه اصلی خود که نقش پایگاهی برای انجام عملیات مختلف را دارد، Beyond Good and Evil 2 به شما اجازه استفاده ار تعداد گوناگونی سفینه را می‌دهد. هم‌چنین مشخص می‌شود که سفر و حرکت در دنیای عظیم بازی به لطف این سفینه‌ها چندان سخت و وقت‌گیر نیست.

در ادامه می‌توانید به تماشا این ویدئوی جدید و جذاب از گیم‌پلی بازی بنشینید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

هنوز هیچ تاریخ انتشاری برای بازی Beyond Good and Evil 2 مشخص نشده و باید منتظر اعلام رسمی از سوی Ubisoft باشیم. پلتفرم‌های بازی نیز تاکنون مشخص نشده‌اند ولی احتمالا شاهد عرضه بازی برروی کنسول‌های Xbox One و PS4 و پلتفرم PC باشیم.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame