طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی، به تازگی جدیدترین بسته‌ی الحاقی بازی Guacamelee! 2 با نام Kinda Funny معرفی شده است که محتویات جدیدی را با خود همراه دارد. بازی Guacamelee! 2 در تابستان سال جاری به طور رسمی توسط استودیو بازی‌سازی درینک‌باکس (Drinkbox) منتشر شد و توانست به یکی از موفق‌ترین آثار سال ۲۰۱۸ […]

جدیدترین بسته‌ی الحاقی بازی Guacamelee! 2 معرفی شد

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی، به تازگی جدیدترین بسته‌ی الحاقی بازی Guacamelee! 2 با نام Kinda Funny معرفی شده است که محتویات جدیدی را با خود همراه دارد.

بازی Guacamelee! 2 در تابستان سال جاری به طور رسمی توسط استودیو بازی‌سازی درینک‌باکس (Drinkbox) منتشر شد و توانست به یکی از موفق‌ترین آثار سال ۲۰۱۸ تبدیل شود. این اثر در دسته‌ی عناوین پلتفرمر و مترویدونیا (Metroidvania) قرار دارد و می‌تواند تا ساعت‌ها کاربران را سرگرم کند. از مهم‌ترین ویژگی‌ها و نقاط مثبت این بازی، می‌توان به داستانی درگیرکننده و البته جذاب، گیم‌پلی سرعتی به همراه کمبو‌های فراوان و جالب، مراحل متنوع در کنار معماها و پازل‌های چالش‌برانگیز و موسیقی فوق العاده اشاره کرد که تمامی این‌ها، بازی Guacamelee! 2 را به یک اثر سرگرم کننده تبدیل کرده‌اند.

حال به تازگی و در جریان جدیدترین اخبار این بازی، یک بسته‌ی الحاقی جدید در رویداد تازه‌ی Kinda Funny Games Showcase معرفی شده که Kinda Funny نام دارد و نام این محتوای جدید، از رویداد مذکور گرفته شده است. بسته‌ی الحاقی جدید Guacamelee! 2 در قالب یک به‌روزرسانی جدید به بازی اضافه خواهد شد و برخی از باگ‌ها و مشکلات فنی بازی را برطرف خواهد کرد. همچنین این بسته‌ی الحاقی، دو لباس جدید Portillo و Shirtless Arachnid Man را با خود همراه دارد که از طراحی بسیار طنز و بسیار جالبی برخوردار هستند و می‌توانند از تکراری شدن روند گیم‌پلی بازی، جلوگیری کنند. این دو محتوای جدید در حال حاضر در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ قرار گرفته و در آینده‌ای نزدیک برای ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد.

نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Guacamelee! 2 نیز در روز گذشته، به طور رسمی برای کاربران این کنسول در دسترس قرار گرفت. شما می‌توانید برای آشنایی کامل با بازی، به مطلب نقد و بررسی ویدئویی آن مراجعه کنید که توسط سعید آقابابایی گردآوری شده است.

منبع متن: gamefa