اکتیویژن (Activision) با معرفی بازی Crash Team Racing: Nitro Fueled در مراسم The Game Awards 2018، آرزوی بسیاری از بازی‌بازان را برآورده کرد. همان‌طور که می‌دانید، این شرکت پیش‌تر نسخه‌ بازسازی شده‌ سه‌ گانه‌ مجموعه‌های Crash Bandicoot و Spyro را عرضه کرده بود؛ اما برخلاف آن‌ها، بازی CTR: Nitro Fueled محتویات جدید نیز خواهد داشت. به […]

بازی Crash Team Racing: Nitro Fueled دارای ماشین‌ها و مسیر‌های جدید خواهد بود

اکتیویژن (Activision) با معرفی بازی Crash Team Racing: Nitro Fueled در مراسم The Game Awards 2018، آرزوی بسیاری از بازی‌بازان را برآورده کرد. همان‌طور که می‌دانید، این شرکت پیش‌تر نسخه‌ بازسازی شده‌ سه‌ گانه‌ مجموعه‌های Crash Bandicoot و Spyro را عرضه کرده بود؛ اما برخلاف آن‌ها، بازی CTR: Nitro Fueled محتویات جدید نیز خواهد داشت.

به تازگی بازی CTR: Nitro Fueled برروی فروشگاه آمازون لیست شده است. حال پس از مراجعه به صفحه‌ی بازی و مطالعه‌ی بخش توضیحات آن، مشاهده می‌کنیم که علاوه بر بازسازی شخصیت‌ها، مسیر‌ها، آیتم‌ها و حالت‌های بازی اصلی، نسخه‌ی Nitro Fueled دارای مسیر‌ها و ماشین‌های جدید نیز خواهد بود. همچنین این بازی دارای Leaderboard آنلاین است و به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا با یکدیگر به صورت آنلاین بازی کنند؛ چیزی که قطعاً انتظار می‌رفت.

البته تصویر روی جلد بازی نیز در صفحه‌ی فروشگاه آمازون دیده می‌شود. شما می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

بازی Crash Team Racing: Nitro Fueled در تاریخ جمعه ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸ (۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa