جدول فروش هفتگی بریتانیا: صدرنشینی مطلق و همراه با رکوردشکنیِ Super Smash Bros. Ultimate

همان‌طور که می‌دانید یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های امسال یعنی Super Smash Bros. Ultimate چند روز پیش به صورت انحصاری برای کنسول Nintendo Switch عرضه شد. این بازی که بزرگ‌ترین عنوان در تاریخ سری Super Smash Bros می‌باشد، با داشتن ده‌ها شخصیت و مبارز گوناگون تجربه‌ای شگفت‌انگیز، سرگرم‌کننده و همه‌جانبه ارائه می‌دهد.

به گزارش پردیس‌گیم، Super Smash Bros. Ultimate در راه رسیدن به صدر جدول تنها از بازی‌هایی نظیر FIFA 19 ،Red Dead Redemption 2 و Call of Duty: Black Ops IIII عبور نکرده بلکه سریع‌ترین فروش را در میان بازی‌های Nintendo Switch نیز داشته است. علاوه بر این، بنابر گزارشات فروش فیزیکی بازی نسبت به نسخه قبلی با افزایشی 302 درصدی نسبت به نسخه Wii U، افزایشی 232 درصدی نسبت به نسخه 3DS و 62.5 درصدی نسبت به Super Smash Bros. Brawl همراه بوده که یعنی Ultimate رکورد سریع‌ترین فروش در تاریخ این سری را نیز جابجا کرده است.

دیگر عنوان جدید هفته‌ی گذشته یعنی Just Cause 4 نیز توانسته در جایگاه ششم قرار بگیرد. بنابر گزارشات فروش این بازی نسبت به Just Cause 3 با افتی 61.5 درصدی همراه بوده و این یعنی اینکه نخه چهارم برترین شروع را در تاریخ سری Just Cause داشته است. البته این تنها آمار فروش فیزیکی بازی است و مشخص نیست که عملکرد بازی در زمینه فروش دیجیتالی چگونه بوده است.

در ادامه می‌تواند جدول پرفروش‌ترین بازی‌های هفته‌ی گذشته بریتانیا را به تفکیک پلتفرم مشاهده کنید. شایان ذکر است این لیست فروش دیجیتالی بازی‌ها را شامل نمی‌شود پس نمی‌توان از آن به عنوان آمار کلی فروش بازی‌ها در بریتانیا یاد کرد.

پرفروش‌ترین بازی‌های هفته‌ی گذشته برروی تمامی پلتفرم‌ها

پرفروش‌ترین بازی‌های PS4

پرفروش‌ترین بازی‌های Xbox One

پرفروش‌ترین بازی‌های Nintendo Switch

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame