در جریان مراسم The Game Awards 2018 بود که ابسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) از بازی جدید خود با نام The Outer Worlds رونمایی کرد. حال به تازگی این استودیو جزئیاتی از موتور بازسازی این عنوان منتشر کرده است. بنابر گفته‌ی  ابسیدین اینترتینمنت، برای ساخت بازی The Outer Worlds از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۴ (Unreal Engine 4) استفاده […]

برای ساخت The Outer Worlds از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 استفاده می‌شود

در جریان مراسم The Game Awards 2018 بود که ابسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) از بازی جدید خود با نام The Outer Worlds رونمایی کرد. حال به تازگی این استودیو جزئیاتی از موتور بازسازی این عنوان منتشر کرده است.

بنابر گفته‌ی  ابسیدین اینترتینمنت، برای ساخت بازی The Outer Worlds از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۴ (Unreal Engine 4) استفاده شده است. به غیر از این موضوع، تیم سازنده جزئیات دیگری از تکنولوژی‌های جدید استفاده شده در این موتور بازی‌سازی منتشر نکرد. در هر صورت با توجه به عملکرد خوب آنریل انجین ۴، مطمئنا با مشکلات و باگ‌های کمی در بازی رو به رو خواهیم بود.

در بازی The Outer Worlds، شما پس از بیدار شدن از یک خواب طولانی، خود را در یک کشتی که به Halcyon فرستاده شده است، خواهید یافت. Halcyon یکی از مستعمره‌های زمین در لبه‌ی کهکشان است. در این حین شما خود را در میان یک توطئه برای نابودی آن می‌بینید. با پیشرفت در داستان این شما هستید که تعیین می‌کنید با کدام شخصیت‌ها و یا موقعیت‌ها رو به رو شوید.

در The Outer Worlds انتخاب‌های شما نه تنها برروی نحوه روایت داستان تاثیرگذار است بلکه برروی نحوه شکل‌گیری شخصیت خود، شخصیت‌های داستانی و سناریوهای پایانی بازی تاثیرگذار خواهند بود.

بازی The Outer Worlds در سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. می‌توانید با مراجعه به این آدرس به مشاهده تریلر ۱۵ دقیقه‌ای منتشر شده از گیم‌پلی بازی بپردازید.

منبع متن: gamefa