استودیوی Obsidian: مدت زیادی است که منتظر توسعه عنوان The Outer Worlds می‌باشیم

عنوان هیجان انگیز The Outer Worlds در مراسم The Game Awards 2018 معرفی شد. این بازی که توسط استودیوی Obsidian در حال ساخت می‌باشد، توانست در مراسم TGA 2018 به یکی از چشمگیرترین عنواوین معرفی شده تبدیل شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، استودیوی Obsidian بعد از معرفی رسمی بازی، مصاحبه‌هایی را انجام داد. در یک مقاله‌ای که در وبسایت MMORPG.com منتشر شد، تهیه کننده ارشد بازی، متیو سین"، و طراح اصلی بازی یعنی "چارلز استپلز" بیان کردند که مدت زیادی می‌باشد که تیم ما منتظر ساخت The Outer Worlds می‌باشد. "سین" چنین گفت:

"فکر می‌کنم هر کسی که طرفدار استودیوی Obsidian است، از دنیای جدید ما لذت خواهد برد. این چیزی است که بسیاری از افراد خواهان آن بوده‌اند. ما در نهایت عنوانی را می‌سازیم که خیلی وقت است منتظرش هستیم و با همکاری Private Division این اتفاق خواهد افتاد. اگر شما به سبک نقش آفرینی کلاسیک استودیوی Obsidian علاقه مند هستید، بنابراین از عنوان The Outer Worlds لذت خواهید برد."

در ادامه "استپلز" گفت:

"من کاملا با حرف‌هایی که "متیو" زد موافقم. ما در حال استفاده از تمامی تجارب خود می‌باشیم. The Outer Worlds عنوانی خواهد بود که از تمامی تلاش، تمرکز و تجربه Obsidian بهره خواهد برد تا به یک عنوان نقش آفرینی و تک نفره جذاب تبدیل شود."

عنوان The Outer Worlds در تاریخی نامشخص برای Xbox One ،PS4 و PC عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame