استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) در پیامی از انتشار یک بسته الحاقی به مناسبت جشن کریسمس خبر داد. برای اطلاع از جزئیات آن با ما همراه باشید. بازی جذاب و مهیج NBA 2K Playgrounds 2 حدود دو ماه پیش برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ با قیمت ۳۰ دلار منتشر شد. […]

بسته الحاقی بازی NBA 2K Playgrounds 2 به مناسبت کریسمس منتشر خواهد شد

استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) در پیامی از انتشار یک بسته الحاقی به مناسبت جشن کریسمس خبر داد. برای اطلاع از جزئیات آن با ما همراه باشید.

بازی جذاب و مهیج NBA 2K Playgrounds 2 حدود دو ماه پیش برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ با قیمت ۳۰ دلار منتشر شد. این بازی در طول این مدت با استقبال نسبتا خوب بازی‌بازان همراه شد و توانست امتیازات امتیازات خوبی کسب کند.

در NBA 2K Playgrounds 2 شما با انتخاب تیم‌های دونفره، با رقیبان خود به رقابت خواهید پرداخت. ۳۰۰ بازیکن برجسته که هم‌اکنون در مسابقات NBA مشغول به فعالیت هستند و یا اسطوره‌های سابق در این بازی قابل انتخاب خواهند بود. قطعا این عنوان می‌تواند تجربه‌ی یک بازی بسکتبالی متفاوت را برای شما به ارمغان آورد.

حال سازندگان قصد عرضه‌ی یک بسته‌ الحاقی برای بازی را دارند که احتمالا اواخر امسال و نزدیک به جشن کریسمس در دسترس قرار خواهد گرفت. این بسته شامل یک زمین بازی منجمد، ۳۵ بازیکن کلاسیک و آیتم‌های جدید است. این استودیو همچنین اعلام کرده است که در آینده نزدیک به ۲۰۰ بازیکن به بازی اضافه خواهند شد.

گفتنی است که بسته الحاقی بازی NBA 2K Playgrounds 2 برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa