مدیر شعبه‌ی آمریکای شرکت نینتندو در جریان مصاحبه‌ی اخیر خود درباره‌ی دلایل تصمیمات شرکت نینتندو در زمینه‌ی نحوه‌ی برگزاری مراسم E3 و دلیل عدم اجرای این مراسم به صورت زنده در طول سال‌های اخیر صحبت کرده است. آمار کاربران و هواداران درگیر در این مراسم از هر مراسم دیگری که در طول سال برگزاری می‌شود […]

نینتندو درباره‌ی دلایل خود برای عدم اجرای مراسم E3 به صورت زنده صحبت کرده است

مدیر شعبه‌ی آمریکای شرکت نینتندو در جریان مصاحبه‌ی اخیر خود درباره‌ی دلایل تصمیمات شرکت نینتندو در زمینه‌ی نحوه‌ی برگزاری مراسم E3 و دلیل عدم اجرای این مراسم به صورت زنده در طول سال‌های اخیر صحبت کرده است.

آمار کاربران و هواداران درگیر در این مراسم از هر مراسم دیگری که در طول سال برگزاری می‌شود بسیار بیشتر است. از این رو شرکت نینتندو بیان کرده که هنوز هم اهمیت بالایی برای مراسم E3 قائل است. با این حال در طول یک دهه‌ی گذشته، این شرکت از برگزاری مراسم به صورت زنده فاصله گرفته و در سال‌های اخیر، شاهد نمایش یک ویدئوی از پیش ضبط شده در این مراسم از سوی شرکت نینتندو بوده‌ایم.

مدیر شعبه‌ی آمریکای شرکت نینتندو، آقای Reggie Fils-Aime در جدیدترین مصاحبه‌ی اخیر خود به این موضوع اشاره کرده است. به گفته‌ی ایشان از نظر شرکت نینتندو، بررسی نحوه‌ی برقراری ارتباط با مخاطبین و روش‌های متفاوت ارائه‌ی اخبار و مطالب به آن‌ها، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به گفته‌ی ایشان، دلیل تغییر روش برگزاری مراسم E3 توسط آن‌ها در طول سال‌های اخیر نیز همین موضوع بوده است.

برای ما بسیار مهم است که دائما روش‌های جدیدی برای آن‌چه که در مراسم E3 انجام می‌دهیم، ابداع کنیم. ما از ایده‌های جدیدی برای بهره‌گیری از فضای مراسم استفاده کرده‌ایم. برای مثال ما بخشی از محیط را براساس بازی‌های Hyrule و یا Super Mario Odyssey طراحی کردیم. ما به دنبال ایده‌های تازه برای ارتباط با هواداران، چه توسط یک محصول چندرسانه‌ای از پیش آماده شده و یا چه از طریق ارتباط مستقیم هستیم.

آمار فروش کنسول و محصولات شرکت نینتندو در سال‌های اخیر نشان از موفقیت این شرکت و تصمیمات درست آن‌ها در زمینه‌ی معرفی و بازاریابی بوده است. با توجه به اینکه شرکت سونی تصمیم به عدم شرکت در مراسم سال آینده گرفته است باید منتظر ماند و دید آیا شرکت نینتندو تصمیمات متفاوتی در نحوه‌ی برگزاری مراسم E3 سال آینده خواهد گرفت یا خیر.

منبع متن: gamefa