بازی Overland که توسط توسعه‌دهندگان بازی Night in the Woods ساخته می‌شود، المان‌های مختلفی از بازی‌های استراتژیک مانند XCOM را با المان‌های بقا ترکیب می‌کند. ناشر این بازی، شرکت فینجی (Finji) بازه‌ی زمانی انتشار آن را مشخص کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت فینجی، بازی استراتژیک و بقای Overland در سال ۲۰۱۹ […]

تاریخ انتشار بازی Overland مشخص شد

بازی Overland که توسط توسعه‌دهندگان بازی Night in the Woods ساخته می‌شود، المان‌های مختلفی از بازی‌های استراتژیک مانند XCOM را با المان‌های بقا ترکیب می‌کند. ناشر این بازی، شرکت فینجی (Finji) بازه‌ی زمانی انتشار آن را مشخص کرده است.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت فینجی، بازی استراتژیک و بقای Overland در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. تاریخ دقیق و جزییات بیشتر با نزدیک شدن به زمان عرضه اعلام خواهد شد.

توسعه‌ی بازی Overland از چند سال پیش آغاز شده است. این بازی از طریق سرویس دسترسی زودهنگام در دسترس است. هواداران می‌توانند با خرید این بازی از طریق وب‌سایت رسمی آن، بازی Overland را زودتر از دیگران تجربه کرده و نظرات خود را به تیم سازنده انتقال دهند.

این بازی در یک محیط آخرالزمانی در آمریکای شمالی جریان دارد و بازی‌بازان را در شرایط و محیط‌های خاصی قرار می‌دهد که شما را وادار به گرفتن تصمیمات سخت با هدف زنده ماندن می‌کند. شما در این بازی با دیگر بازماندگان برخورد کرده و باید تصمیم بگیرید آیا می‌خواهید به آن‌ها کمک کرده و یا آن‌ها را رها کنید. غذا و مواد اولیه‌ی موجود در نقشه بسیار محدود است و شما با خطرات متفاوتی در مسیر خود روبه‌رو خواهید شد.

منبع متن: gamefa