استودیوی اپیک گیمز (Epic Games) اطلاعات بهینه‌سازی جدید بازی Fortnite را منتشر کرد که مهم‌ترین ویژگی آن اضافه شدن اسلحه‌ی جدید شمشیر به بازی است. اگر از طرفداران این بازی هستید، با ما همراه باشید. این روزها کمتر کسی است که بازی جذاب Fortnite را نشناسد. این بازی تبدیل به یکی از پرطرفدارترین عناوین شده […]

اطلاعات بهینه‌سازی ۷٫۰۱ بازی Fortnite مشخص شد

استودیوی اپیک گیمز (Epic Games) اطلاعات بهینه‌سازی جدید بازی Fortnite را منتشر کرد که مهم‌ترین ویژگی آن اضافه شدن اسلحه‌ی جدید شمشیر به بازی است. اگر از طرفداران این بازی هستید، با ما همراه باشید.

این روزها کمتر کسی است که بازی جذاب Fortnite را نشناسد. این بازی تبدیل به یکی از پرطرفدارترین عناوین شده است به گونه‌ای که با انتشار به‌روزرسان‌ها و بهینه‌سازی‌های مختلف، رقابت تنگاتنگی با بازی PUBG ایجاد کرده است. در Fortnite تقریبا ۲۰۰ میلیون حساب کاربری به ثبت رسیده که نشان از جذابیت آن است.

به‌ وسیله‌ی بهینه‌سازی جدیدی که اپیک گیمز هنوز تاریخ دقیق آن را منتشر نکرده است، ویژگی‌های جالبی از جمله شمشیر به بازی اضافه می‌شوند تا بازی‌بازان با این سلاح نیز به نبرد با دیگران رفته و از بازی لذت بیشتری ببرند. همچنین این بهینه‌سازی یک حالت زمانی تحت عنوان Close Encounters را به بازی اضافه می‌کند.

بازی Fortnite هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa