به‌روزرسان جدید بازی World of Warcraft با نام Tides of Vengeance از امروز در دسترس بازی‌بازان قرار گرفته است. این به‌روزرسان محتوای بسیاری شامل چندین مامورت و زره جدید، یک Raid با نام Battle of Dazaralor، یک Warfront و چندین Faction Assaults جدید را به بازی اضافه کرده است. Raid جدید Battle of Dazaralor دومین Raid […]

به‌روزرسان جدید بازی World of Warcraft در دسترس قرار گرفته است

به‌روزرسان جدید بازی World of Warcraft با نام Tides of Vengeance از امروز در دسترس بازی‌بازان قرار گرفته است. این به‌روزرسان محتوای بسیاری شامل چندین مامورت و زره جدید، یک Raid با نام Battle of Dazaralor، یک Warfront و چندین Faction Assaults جدید را به بازی اضافه کرده است.

Raid جدید Battle of Dazaralor دومین Raid جدیدی است که در به‌روزرسان Battle for Azeroth به بازی اضافه می‌شود. این Raid تجربه‌ای متفاوت را به بازی‌بازان هر Faction ارائه می‌کند. این Raid داستان حمله‌ی گروه Alliance به پایتخت گروه Hordeها یعنی Zandalar، پس از به آتش کشیده شدن World Tree و Lordaeron را روایت می‌کند. هر دو گروه Alliance و Horde با ۶ باس متفاوت مبارزه می‌کنند با این تفاوت که گروه Alliance در حال حمله هستند و اعضای گروه Horde باید از شهر خود دفاع کنند.

Battle for Darkshire یک Warfront جدید با قابلیت Co-Op را به بازی اضافه می‌کند. این Warfront در حقیقت یک حالت جدید از منطقه‌ی Darkshore است که به صورت متناوب بین گروه Alliance و Horde تغییر می‌کند. به مناسبت تعطیلات سال نوی میلادی، این Warfront کمی کوتاه‌تر شده است تا بازی‌بازان بتوانند در طول ۲ هفته‌ی آینده به تمامی بخش‌های آن دسترسی پیدا کنند. برای دسترسی به این بخش، باید به بالاترین سطح ممکن رسیده و ماموریت ابتدایی مربوط به شخصیت Tyrande را کامل کرده باشید.

Faction Assault جدید اضافه شده در این به‌روزرسان، ماموریت‌های داستانی جدیدی را در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد داد. برای مشاهده‌‌ی این ماموریت‌ها، بازی‌بازان باید به سطح ۱۱۰ رسیده و قابلیت World Quests را آزاد کرده باشند.

یک Pet Battle Dungeon جدید در منطقه‌ی Gnomeregan ظاهر شده است. با کامل کردن ماموریت مربوطه، یک عدد Ultimate Battle Training Stone به شما داده خواهد شد. این سیاه‌چاله یک حالت Challenge Mode جدید نیز در اختیار بازی‌بازان قرار می‌دهد که برای دسترسی به آن باید ۱۵ عدد Pet با سطح حداکثر در اختیار داشته باشید.

با عرضه‌ی به‌روزرسان Tides of Vengeance، دو زره جدید برای نژادهای Dark Elf و Dwarf به بازی اضافه خواهد شد. این دو زره جدید در قالب پاداش یک ماموریت به بازی‌بازانی که به سطح حداکثر رسیده و ویژگی Exalted را به دست آورده‌اند، داده خواهد شد. همچنین دو منطقه‌ی جدید با نام‌های Havensood و jorundall به بخش Island Expedition اضافه شده است. با شکست دادن هیولاها و دشمنان موجود در این دو منطقه، می‌توانید Azerite کسب کنید.

درنهایت یک Mount جدید به نام Meat Wagon به حساب کسانی که بازی Warcraft III Reforged را خریداری کرده‌اند، ارسال شده است. به‌روزرسان Tides of Vengeance از امروز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. تصاویر این به‌روزرسان را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa