اگر از طرفداران سری اتومبیل‌رانی Project cars  هستید، خبر بسیار خوبی برای شما داریم. استودیوی اسلایتلی‌مد (Slightly Mad) به تازگی رسما ساخت نسخه‌ی سوم این سری با نام Projects Cars 3 را تایید کرد. یان بل ( Ian Bell)، مدیر عامل استودیوی اسلایتلی‌مد به تازگی طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت GT Planet، رسما اعلام کرد که نسخه‌ی سوم […]

ساخت بازی Project CARS 3 رسماً تایید شد

اگر از طرفداران سری اتومبیل‌رانی Project cars  هستید، خبر بسیار خوبی برای شما داریم. استودیوی اسلایتلی‌مد (Slightly Mad) به تازگی رسما ساخت نسخه‌ی سوم این سری با نام Projects Cars 3 را تایید کرد.

یان بل ( Ian Bell)، مدیر عامل استودیوی اسلایتلی‌مد به تازگی طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت GT Planet، رسما اعلام کرد که نسخه‌ی سوم سری اتومبیل‌رانی Projects Cars هم اکنون در دست توسعه قرار دارد. آقای بل به حزئیات بیشتری در این رابطه اشاره نکرد و از این روی مشخص نیست که این نسخه چه ویژگی‌های جدیدی به همراه خواهد داشت. آیا برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه می‌شود و ساختار بازی به مانند نسخه‌های قبل خواهد بود؟ آیا باندای نامکو به مانند سابق انتشار این بازی را بر عهده می‌گیرد و یا اینکه اصلا این بازی چه زمانی منتشر خواهد شد؛ این موارد موضوعاتی هستند که هنوز اطلاعاتی از آن‌ها در دسترس نیست.

اگرچه از صحبت‌های آقای بل می‌توان نتیجه گرفت بازی Project Cars 3 هر جه هست، بسیار جاه طلبانه خواهد بود:

ما می‌خواهیم هر آنچه که تا به حال توسط افراد مختلفی ساخته شده است را کنار بزنیم.

آخرین نسخه از این سری با نام Project Cars 2 سال گذشته عرضه شد و هم اکنون در دسترس کنسول‌های نسل هشتم و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، نقد و بررسی این بازی را در وب‌سایت گیمفا مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa