اخیرا به طور رسمی اعلام شده که استودیو Ubisoft Blue Byte به جمع سازندگان بازی Beyond Good and Evil 2 اضافه شده و در این حالت، پنج استودیو به طور هم‌زمان در حال ساخت این بازی هستند. بازی Beyond Good and Evil 2 به عنوان یکی از عظیم‌ترین و مهم‌ترین پروژه‌های شرکت یوبی سافت، در رویداد […]

استودیو Ubisoft Blue Byte به جمع سازندگان بازی Beyond Good and Evil 2 اضافه شد

اخیرا به طور رسمی اعلام شده که استودیو Ubisoft Blue Byte به جمع سازندگان بازی Beyond Good and Evil 2 اضافه شده و در این حالت، پنج استودیو به طور هم‌زمان در حال ساخت این بازی هستند.

بازی Beyond Good and Evil 2 به عنوان یکی از عظیم‌ترین و مهم‌ترین پروژه‌های شرکت یوبی سافت، در رویداد E3 2017 به طور رسمی معرفی شد و تمامی کاربران را هیجان‌زده کرد. هرچند که در آن زمان، اطلاعات زیادی از بازی در دسترس نبود و همین حالا نیز، تنها چند ویدئو و تصویر از بازی منتشر شده است.

همان‌طور که اشاره شد، بازی Beyond Good and Evil 2 یک پروژه بسیار بزرگ خواهد بود و با توجه به اطلاعات محدودی که از بازی در اختیار داریم، شاهد یک اثر پرخرج و عظیم خواهیم بود که تا پیش از این، می‌دانستیم چهار استودیو از یوبی سافت در حال کار بروری آن هستند. استودیو مون‌پلیه یوبی سافت (Ubisoft Montpellier) به عنوان استودیو اصلی و شعبه‌های بارسلونا، صوفیه و بوردو یوبی سافت، دیگر سازندگان این بازی هستند.

حال به نظر می‌رسد که استودیو اصلی، تصمیم گرفته تا یک زیرشاخته دیگر از مجموعه یوبی سافت را برای ساخت این بازی به خدمت بگیرد و این عضو جدید، استودیو Ubisoft Blue Byte خواهد بود. اضافه شدن این استودیو جدید به جمع سازندگان بازی مذکور، اهمیت بالای این اثر و چالش برانگیز بودن مراحل ساخت آن را نشان می‌دهد و البته هنوز نخستین مراحل توسعه آن در حال سپری شده است.

استودیو Ubisoft Blue Byte جزو بزرگ‌ترین استودیوها و زیر شاخته‌های مجموعه‌ی یوبی سافت به شمار نمی‌رود اما در حال حاضر، قدرت و اهمیت آن در حال افزایش است و به نظر می‌رسد که در آینده، به عنوان یکی از اجزای مهم این مجموعه شناخته شود. این استودیو در سال ۱۹۸۸ تاسیس شد و از مهم‌ترین بازی‌هایی که توسط این استودیو ساخته شده است، می‌توان به عناوین Black Isle ، Anno و The Settlers اشاره کرد. همچنین این عضو در ساخت برخی از دیگر بازی‌های بزرگ یوبی سافت تا حدودی به عنوان پشتیبان عمل کرده است.

در حال حاضر پنج استودیو به طور هم‌زمان در حال کار برروی بازی مورد انتظار Beyond Good and Evil 2 هستند و به نظر می‌رسد که فاصله‌ی زیادی تا انتشار این اثر باقی مانده است. همچنین هنوز تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد بازی مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که برای کنسول‌های نسل بعد عرضه شود.

چندی پیش ودر جریان یک برنامه‌ی اینترنتی زنده، ویدئویی جدید از گیم‌پلی این بازی منتشر شد که کاربران تا حدودی توانستند با جزئیات آن آشنا شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجب این موضوع، به اینجا مراجعه کنید.

منبع متن: gamefa