Left Alive بازی جدید شرکت اسکوئر انیکس است که در ماه مارس عرضه می‌شود. حال شرکت اسکوئر انیکس به تازگی علاوه بر انتشار تصاویری از این بازی با کیفیت ۴K، جزئیات بیشتری از آن را به اشتراک گذاشته است. بازی Left Alive را می‌توان یکی از هیجان انگیز‌ترین بازی‌هایی دانست که در سال ۲۰۱۹ عرضه […]

تصاویر جدیدی از بازی Left Alive منتشر شد

Left Alive بازی جدید شرکت اسکوئر انیکس است که در ماه مارس عرضه می‌شود. حال شرکت اسکوئر انیکس به تازگی علاوه بر انتشار تصاویری از این بازی با کیفیت ۴K، جزئیات بیشتری از آن را به اشتراک گذاشته است.

بازی Left Alive را می‌توان یکی از هیجان انگیز‌ترین بازی‌هایی دانست که در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شوند. بیشتر از این جهت که طراحی هنری این بازی را  آقای یوجی شینکاوا ( Yoji Shinkawa) به عهده دارد؛ شخصی که سال‌ها به عنوان طراح سری Metal Gear Solid فعالیت داشته است. اما بر خلاف کارهای همیشگی آقای شینکاوا و سبک طراحی منحصر بفرد او، به نظر می‌رسد بازی left Alive آنچنان شباهتی به کارهای وی ندارد.

به بیان ساده‌تر با توجه به تصاویر منتشر شده، طراحی هنری بازی در مجموع بسیار جالب است و تیم خوبی نیز روی آن کار می‌کنند اما واقعیت این است که آنچه ما در این تصاویر مشاهده می‌کنیم، با کارهای همیشگی آقای شینکاوا و سبک منحصر بفرد وی فاصله‌ی بسیاری دارد.

بر اساس تصاویر و اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد بازی‌بازان سلاح‌های مرگ‌باری را در اختیار خواهند داشت. به علاوه اگرچه در مراحل بازی شما قادر هستید که یک آتش بازی بزرگ به راه اندازید اما به نظر می‌رسد بازی گزینه‌های دیگری نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. به طور مثال قادر خواهید بود دشمنان خود را به صورت مخفی کاری از پای درآورید. شما می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی Left Alive  را در قسمت پایین مشاهده کنید:

بازی Left Alive ابتدا در تاریخ ۹ اسفند ۱۳۹۷ (۲۸ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) در ژاپن و سپس در ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ (۵ مارس ۲۰۱۹ میلادی) در کشورهای غربی برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa