همان‌طور که می‌دانید، بازی Super Smash Bros. Ultimate به عنوان یکی از موفق‌ترین محصولات شرکت نینتندو معرفی شده است. در این نسخه تمامی شخصیت‌ها و مبارزان گذشته سری بازی Smash Bros جمع شده‌اند. بازی Super Smash Bros. Ultimate از زمان عرضه‌ی خود تا الان، عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است. در حالی که […]

کمتر از یک هفته تا انتشار اولین به‌روزرسانی Super Smash Bros. Ultimate

همان‌طور که می‌دانید، بازی Super Smash Bros. Ultimate به عنوان یکی از موفق‌ترین محصولات شرکت نینتندو معرفی شده است. در این نسخه تمامی شخصیت‌ها و مبارزان گذشته سری بازی Smash Bros جمع شده‌اند. بازی Super Smash Bros. Ultimate از زمان عرضه‌ی خود تا الان، عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است. در حالی که بعضی از قسمت‌های بازی همچون حالت چند نفره نیاز به تغییرات و به‌روزرسانی‌های دیگری دارند. با همه‌ی این اوصاف، این عنوان بی‌نظیر نینتندو موفق به کسب رضایت تعداد زیادی از طرفداران و بازی‌بازان شده است.

در حالی که تنها یک هفته از زمان عرضه‌ی Super Smash Bros. Ultimate گذشته است؛ استودیوی بندای نامکو (Bandai Namco) از انتشار به‌روزرسانی ۱٫۲٫۰ بازی خبر داد. طبق اخبار و اطلاعات منتشر شده، به‌روزرسانی ۱٫۲٫۰ قرار است تا کمتر از یک هفته‌ی دیگر در دسترس کاربران قرار گیرد. این استودیوی محبوب و قدرتمند، پیام دیگری مبنی بر حذف کلیپ‌های باز بخش بازی پس از نصب به‌روزرسانی خبر داد. طی این عنوان، شما پس از دریافت و نصب به‌روزرسانی ۱٫۲٫۰ دیگر به کلیپ‌های گذشته‌ی خود در بازی دسترسی نخواهید داشت. اما نگران نباشید، چراکه استودیوی بندای نامکو راه حلی برای این اتفاق نیز ارائه داده است. اگر جزو کسانی هستید که کلیپ‌های باز پخش بازی برایتان اهمیت دارد، باید قبل از نصب به‌روزرسانی، کلیپ‌های بازیتان را با مبدل‌های مختلف به نسخه‌ی ویدئویی مشخصی تبدیل و ذخیره کنید تا پس از دریافت تغییرات، قادر به بازیابی آن‌ها باشید.

شایان ذکر است که عنوان Super Smash Bros. Ultimate هنوز مدت زیادی از حضورش در صنعت گیمینگ نمی‌گذرد. پس باید منتظر ماند تا با گذر زمان ایرادات و مشکلات بازی، هر آنچه که وجود دارد رفع و بهبود پیدا کند. با این حال بسیاری از بازی‌بازان نگران این هستند که به‌روزرسانی ۱٫۲٫۰ تغییرات درستی را بر بازی Super Smash Bros. Ultimate اعمال کند. در هر صورت باید منتظر اطلاعات بیشتر از سوی استودیوی سازنده‌ این عنوان ماند.

شما همچنین می‌توانید نقدها و نمرات بازی Super Smash Bros. Ultimate به قلم مرصاد قدیری را از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا مطالعه کنید. در ضمن بازی Super Smash Bros. Ultimate هم‌اکنون به صورت کاملا انحصاری برروی کنسول نینتندو سوئیچ در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa