بهینه‌ساز بازی Destiny 2 به زودی عرضه می‌شود و از همین رو استودیوی سازنده‌ی این بازی یعنی بانجی (Bungie) تصمیم به انتشار اطلاعاتی در رابطه با آن کرده است.  بدون هیچ شکی بازی Destiny 2 یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده در چند سال اخیر محسوب می‌شود. جدا از طراحی عالی و شگفت‌انگیز محیط، گیم‌پلی […]

جزئیات بهینه‌ساز جدید بازی Destiny 2 اعلام شد

بهینه‌ساز بازی Destiny 2 به زودی عرضه می‌شود و از همین رو استودیوی سازنده‌ی این بازی یعنی بانجی (Bungie) تصمیم به انتشار اطلاعاتی در رابطه با آن کرده است. 

بدون هیچ شکی بازی Destiny 2 یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده در چند سال اخیر محسوب می‌شود. جدا از طراحی عالی و شگفت‌انگیز محیط، گیم‌پلی بازی به حدی کامل بود که هنوز هم پیدا کردن یک عنوان شوتر کامل‌تر از این بازی کاری بسیار سخت است. استودیوی بانجی نیز پشتیبانی بسیار خوبی نسبت به این بازی از خود نشان داده است و چندی پیش با عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی Forsaken توانست خون تازه‌ای در رگ‌های این بازی به جریان بیندازد. اگر هنوز هم در حال تجربه‌ی این بازی هستید و یا قصد دارید تا در آینده به سراغ این عنوان بروید، بهینه‌ساز جدیدی که قرار است پس فردا یعنی ۲۵ آذر سال ۹۷ شمسی (۱۶ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) عرضه شود، کمک شایانی به لذت‌بخش‌تر شدن این بازی خواهد کرد. به گفته‌ی بانجی این بهینه‌ساز به افرادی که قدرتشان (Power) پایین‌تر از ۶۰۰ است، اسلحه و امکانات قدرتمندتری را اهدا می‌کند و بدین ترتیب تمامی بازی‌بازان به سرعت می‌توانند به قدرت ۶۰۰ برسند. برای این کار دلیل واضحی هم وجود دارد: برای تجربه‌ی ماموریت‌های بخش Black Armory و دسترسی به Lost Forges شما باید حداقل قدرتتان ۶۰۰ باشد و با این کار بانجی در حال تشویق بازی‌بازان برای ارتقای سطحشان و تجربه‌ی این بخش‌ها است. در قسمت زیر می‌توانید لیست تغییراتی که این بهیه‌ساز در بازی ایجاد می‌کند را مشاهده کنید.

  • بازیکنانی که قدرتشان کم‌تر از ۶۰۰ است، اسلحه‌ها و لوازم بهتر و قدرتمندتری نسبت به قبل دریافت خواهند کرد.
  • مشکلی که به واسطه‌ی آن در شهر Dreaming City پس از نابودکردن تمامی Ahamkara Eggs بازی‌باز هیچ‌گونه Harbinger’s Echo Sparrow دریافت نمی‌کرد اکنون برطرف شده است.
  • مشکلی که به واسطه‌ی آن بازیکنانی که در حین ماموریت‌های بخش forge به بازی اضافه می‌شدند هیچ پاداشی دریافت نمی‌کردند، اکنون برطرف شده است.
  • مشکلی که به واسطه‌ی آن بازیکنانی که Crucible Solemnity را دریافت نکرده‌ بودند و می‌توانستند به بخش Crucible Badge وارد شوند، اکنون برطرف شده است.
  • مشکلی که به واسطه‌ی آن بازی‌بازان نمی‌توانستند XP های جمع کرده را از Hawthorne  دریافت کنند، اکنون برطرف شده است.
  • بسته‌ی Hunt Bundle نیز به طور کامل در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت.

بازی Destiny 2 هم اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. این بازی همچنین توانست تا از نظر تیم گیمفا لقب بهترین بازی چندنفره‌ی سال ۲۰۱۸ را به خود اختصاص دهد. اگر هنوز مقاله‌ی مربوطه را مطالعه نکرده‌اید، می‌توانید قسمت‌های اول و دوم آن را که به قلم سعید آقابابایی تحت عنوان «همه خوبان جمعند! | برترین های سال ۲۰۱۸ از دید تیم گیمفا» است را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa