اخیرا شرکت سونی اطلاعات جدیدی را از باندل کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو برای عنوان Kingdom Hearts III منتشر کرد. این باندل که برای اولین‌ بار در جریان مراسم E3 2108 معرفی شد، در اروپا و آمریکای شمالی به فروش خواهد رسید. این باندل در تاریخ ۹ بهمن ماه (۲۹ ژانویه ۲۰۱۹) به همراه بازی کامل Kingdom Hearts […]

اطلاعات جدیدی از باندل محدود بازی Kingdom Hearts III منتشر شد

اخیرا شرکت سونی اطلاعات جدیدی را از باندل کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو برای عنوان Kingdom Hearts III منتشر کرد. این باندل که برای اولین‌ بار در جریان مراسم E3 2108 معرفی شد، در اروپا و آمریکای شمالی به فروش خواهد رسید.

این باندل در تاریخ ۹ بهمن ماه (۲۹ ژانویه ۲۰۱۹) به همراه بازی کامل Kingdom Hearts III و با قیمت ۳۹۹٫۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. ویژگی‌های این باندل شامل تم پلی‌استیشن ۴ این سری پرطرفدار، دسته‌ی پلی‌استیشن ۴ با طرح این بازی، عنوان کامل Kingdom Hearts III در یک دیسک بلوری به همراه محتویات الحاقی این بازی برای فروش قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که این کنسول باندل با هارد دیسک ۱ ترابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

این باندل در آمریکای شمالی، به همراه نسخه Standard Edition بازی Kingdom Hearts III عرضه خواهد شد. در حالی که در اروپا باندل این کنسول به همراه نسخه Deluxe Edition این عنوان به فروش خواهد رسید که شامل محتویات اضافی برای شخصیت Sora pin، جعبه آهنی (SteelBook) این بازی و نقاشی‌های هنری این عنوان، خواهد بود. در آمریکای شمالی، کنسول باندل Kingdom Hearts III در فروشگاه‌های Gamestop و EB Games به فروش خواهد رسید. اما هنوز در اروپا خبری از اعلام فروش این باندل از سوی فروشگاه معتبری تایید نشده است.

عنوان Kingdom Hearts III در تاریخ ۵ بهمن ماه (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد. شما می‌توانید در ادامه جدیدترین تصاویر منتشر شده از باندل کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو این بازی را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa