طی مصاحبه‌ای که با یکی از اعضای استودیوی کانسرد ایپ (Concerned Ape) صورت گرفت، مشخص شد که سازندگان بازی Stardew Valley در آینده بازی متفاوت دیگری را خواهند ساخت. بارن (Barone)، از اعضای این استودیو ابتدا از بازی Stardew Valley و موفقیت‌هایی که به دست آورده گفته است. این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس […]

سازندگان Stardew Valley قصد ساخت بازی دیگری را دارند

طی مصاحبه‌ای که با یکی از اعضای استودیوی کانسرد ایپ (Concerned Ape) صورت گرفت، مشخص شد که سازندگان بازی Stardew Valley در آینده بازی متفاوت دیگری را خواهند ساخت.

بارن (Barone)، از اعضای این استودیو ابتدا از بازی Stardew Valley و موفقیت‌هایی که به دست آورده گفته است. این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ویتا، IOS و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. گفتنی است که استودیوی چاکل‌فیش (Chucklefish) وظیفه‌ی توسعه و انتشار نسخه‌های موبایلی را برعهده داشته است. به تازگی نیز بخش آنلاین چندنفره به وسیله‌ی یک به‌روزرسانی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ منتشر شده که سازندگان از احتمال انتشار آن برای دیگر کنسول‌ها خبر داده‌اند. در این به‌روزرسانی بازی‌بازان قادر به کشاورزی به صورت چندنفره و آنلاین، ساخت مسکن، ازدواج و سایر ویژگی‌های جالب هستند.

بارن در ادامه در خصوص ساخت بازی جدید گفته است:

فعلا قصد انتشار اطلاعات زیادی در خصوص این بازی نداریم اما طرفداران بازی Stardew Valley به زودی می‌توانند شاهد اخبار خوبی در مورد عنوان جدید از سوی تیم سازنده باشند. در تلاش خواهیم بود تا همانند Stardew Valley عنوان متفاوت دیگری را تولید کنیم. بازی جدید با زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، کره‌ای و ترکی احتمالا سال آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین از حمایت بازی‌بازان و استقبال خوب آن‌ها از بازی Stardew Valley تشکر می‌کنم.

و در آخر به نظر می‌رسد که سازندگان قصد انتشار به‌روزرسان جدیدی برای بازی Stardew Valley دارند که به محض انتشار اطلاعات و ویژگی‌ها، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

 

منبع متن: gamefa