آقای ساون ایسایج (Shaun Escayg)، مدیر پروژه‌ی بزرگ The Avengers، با انتشار پستی در صفحه‌ی رسمی توییتر خود از وضعیت فعلی این پروژه خبر داد. چند وقت پیش قبل از مراسم مهیج The Game Awards 2018، بسیاری از طرفداران و بازی‌بازان بر این باور بودند که امسال دو شرکت بزرک اسکوئر انیکس (Square Enix) و […]

اطالاعاتی از پروژه‌ی ساخت بازی The Avengers منتشر شد

آقای ساون ایسایج (Shaun Escayg)، مدیر پروژه‌ی بزرگ The Avengers، با انتشار پستی در صفحه‌ی رسمی توییتر خود از وضعیت فعلی این پروژه خبر داد.

چند وقت پیش قبل از مراسم مهیج The Game Awards 2018، بسیاری از طرفداران و بازی‌بازان بر این باور بودند که امسال دو شرکت بزرک اسکوئر انیکس (Square Enix) و کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) با اخبار و اطلاعات به‌روزی مبنی بر بازی The Avengers در این رویداد حضور خواهند داشت. اما متاسفانه این دو شرکت از این بازی اطلاعاتی را ارائه نکردند. این در حالی است که در مراسم TGA 2018 تیم سازنده اعلام کرد که این سکوت خبری ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نه چندان دور اعلامیه‌های از این عنوان منتشر خواهد شد. حال مدیر این پروژه، امروز با توییت خود از وضعیت فعلی روند ساخت The Avengers خبر داد. برای مشاهده کامل توییت منتشر شده از سوی آقای ساون ایسایج، به قسمت پایین متن مراجعه کنید.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی توییتر شاون، بازی The Avengers با سرعت زیادی در حال توسعه و بهبود است و تیم سازنده شبانه روز در حال تلاش برای ساخت عنوانی بی‌نقص برای طرفداران خود است. همچنین شاون اعلام کرده است که هر زمان بازی The Avengers به سطح قابل قبولی برسد، شرکت کریستال داینامیکس اطلاعات بیشتر و جزئیات دقیق‌تری را از این عنوان متنشر خواهد کرد.

واقعیت این است که در حال حاضر اطلاعاتی از بازی The Avengers در دست ما قرار ندارد و هنوز دقیقا معلوم نیست که این شرکت‌ها در چه زمانی قصد ارائه‌ی این بازی جذاب و پرطرفدار را خواهند داشت. همچنین تیم سازنده از پلتفرم‌های عنوان The Avengers نیز اخباری منتشر نکرده است. چیزی که برای همه‌ی بازی‌بازان و کاربران جذاب و مهیج به نظر می‌رسد، همکاری دو شرکت بزرگ اسکوئر انیکس و مارول (Marvel) برای ساخت عنوانی جدید و ممتاز است. طبق سابقه‌ی این دو شرکت، می‌توان پیش‌بینی کرد که محصول این همکاری عنوانی است که با استقبال بی‌نظیر و تاریخ‌سازی همراه خواهد بود. شما ‌توانید اطلاعات بیشتر و جامع‌تری مبنی بر همکاری این دو شرکت را از طریق این لینک به دست آورید.

حال باید منتظر ماند تا اطلاعات و اخبار بیشتری از سوی تیم سازنده در اختیار کاربران قرار گیرد. برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها مبنی بر بازی The Avengers، همچنان با وب‌سایت خبری گیمفا همراه باشید.

از استقبال و شوق بی حد و حصر شما طرفداران عزیز و گرامی بسیار خوشنود و سپاس‌گزار هستم. باید اعلام کنم که من و همکارانم سخت در حال تلاش برای ساخت بازی بزرگ The Avengers هستیم و می‌دانیم که شما کاربران بی‌صبرانه منتظر ارائه‌ی این عنوان هستید. به محض اینکه پروژه تا حد قابل قبولی جلو رفت؛ شما را از آخرین اخبار این بازی مطلع خواهیم کرد.

شاون ایسایج

۲۴ آذر ۱۳۹۷ (۱۵ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی)

منبع متن: gamefa