گرالت او ریویا، شخصیت اصلی سری بازی‌های The Witcher، سال آینده به Monster Hunter: World می‌آید. برخلاف چیزی که پیش از این دیده بودیم، همکاری کپکام و سی‌دی پراجکت تنها به اضافه کردن یک لباس ساده محدود نمی‌شود؛ بر اساس گقته سازنده، گرالت یک شخصیت کاملا قابل‌بازی خواهد بود و بازی‌کنان می‌توانند ماموریت‌هایی که با الهام از دنیای The Witcher ساخته شده‌اند را به پایان برسانند.

استودیو سی‌دی پراجکت اعلام کرد که گیم‌پلی شخصیت گرالت ترکیبی از المان‌های نقش‌آفرینی The Witcher و مکانیک‌های گیم‌پلی Monster Hunter خواهد بود. همچنین در این اثر سبک خاص مبارزه گرالت همچنان دست‌نخورده باقی مانده و بازی‌کنان قادر هستند از جادوها و تجهیزات مختلف این کاراکتر بهره ببرند.

این رویداد اوایل سال ۲۰۱۹ برای پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد. از طرفی هنوز تاریخ مشخصی برای نسخه کامپیوتری بازی در نظر گرفته نشده است. علاوه بر این، شرکت کپکام چند روز قبل اعلام کرد که می‌خواهد یک بسته‌الحاقی گسترده را با نام Iceborne برای بازی منتشر کند.

قصه این بسته‌الحاقی دقیقا پس از وقایع پایانی بازی اصلی روایت می‌شود. اضافه شدن اسلحه‌ها و تجهیزات تازه، ماموریت‌ها و هیولاهای جدید و آب و هوای زمستانی از دیگر محتویات این بسته هستند. همانند رویداد بالا، این بسته‌الحاقی هم در ابتدا برای کنسول‌ها عرضه می‌شود و هنوز تاریخ دقیقی برای نسخه کامپیوتری اعلام نشده است.

بد نیست بدانید که شخصیت گرالت پیش از این به عنوان کاراکتر مهمان در بازی Soulcalibur 6 حضور یافته بود.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post قهرمان بازی ویچر به Monster Hunter: World می‌آید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala