مشترکین سرویس پلی‌استیشن در اروپا می‌توانند منطقه‌ی مربوط به حساب کاربری خود در شبکه‌ی PSN را تغییر دهند. این قابلیت در حال حاضر تنها برای کاربران منطقه‌ی اروپا در دسترس است و دیگر مناطق امکان استفاده از آن  را ندارند. براساس اطلاعات منتشر شده، یک گزینه‌ی جدید در منوی فروشگاه کاربرانی که واجد شرایط استفاده […]

تغییر منطقه‌ی حساب PSN برای کاربران اروپایی ممکن شد

مشترکین سرویس پلی‌استیشن در اروپا می‌توانند منطقه‌ی مربوط به حساب کاربری خود در شبکه‌ی PSN را تغییر دهند. این قابلیت در حال حاضر تنها برای کاربران منطقه‌ی اروپا در دسترس است و دیگر مناطق امکان استفاده از آن  را ندارند.

براساس اطلاعات منتشر شده، یک گزینه‌ی جدید در منوی فروشگاه کاربرانی که واجد شرایط استفاده از این قابلیت هستند، ظاهر شده است. این قابلیت جدید به شما اجازه می‌دهد در کنار تغییر منطقه‌ی حساب کاربری خود، زبان فروشگاه را نیز به دلخواه انتخاب کنید.

اگرچه اضافه شدن این قابلیت ممکن است کمی غافل‌گیر کننده به نظر برسد ولی درحقیقت این امکان در راستای قانون جدید تصویب شده در اروپا به فروشگاه آنلاین پلی‌استیشن اضافه شده است. براساس این قانون جدید، محصولات تمامی فروشگاه‌های موجود در منطقه‌ی اروپا باید برای تمامی ساکنین اروپا در دسترس باشد و هیچ منطقه‌ی خاصی نباید از دسترسی به محصولات محروم شود.

با توجه به این که این قابلیت جدید به شما اجازه می‌دهد با تعویض منطقه‌ی حساب کاربری خود، به تخفیفات مختلفی که برای مناطق خاص در فروشگاه پلی‌استیشن در نظر گرفته شده است دسترسی داشته باشید؛ به احتمال زیاد در آینده شاهد یکسان‌سازی تخفیف‌ها و فروش‌های ویژه در فروشگاه پلی‌استیشن در منطقه‌ی اروپا خواهیم بود.

منبع متن: gamefa