اطلاعات جدیدی از پروژه‌ی Avengers استودیوی Crystal Dynamics منتشر شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، شاون اسکایگ (Shaun Escayg)، کارگردان عنوان مورد انتظار Avengers اخیرا در حساب توئیتر خود جزئیات کوچکی از روند توسعه‌ی این بازی به اشتراک گذاشت.

پیش از برگزاری مراسم بزرگ The Game Awards 2018، بسیاری از طرفداران حدس می‌زدند که ما در نهایت می‌توانیم شاهد معرفی رسمی بازی Avengers از سوی استودیوی Crystal Dynamics و شرکت Square Enix باشیم و یا حداقل اطلاعاتی از آن منتشر شود، اما این امر تحقق نیافت. با اینحال اما همانطور که گفته شد، این توسعه دهنده در سکوت کامل خبری نیست و یک بروز رسانی کوتاه از وضعیت این بازی توسط کارگردان آن در توئیتر ارسال شده است.

با توجه به این پست اسکایگ، این بازی یک عنوان بسیار جاه طلبانه است و هنوز هم جای زیادی برای پیشرفت توسعه‌ی آن وجود دارد و زمانی که تمام شرایط محیا باشد، ما می‌توانیم انتظار اطلاعات بیشتری را از بازی داشته باشیم.

شما در زیر می‌توانید متن توئیتر این کارگردان را مشاهده کنید:

"از همه‌ی شما به خاطر علاقه‌ای که به پروژه‌ی Avengers دارید، تشکر می‌کنم. ما بسیار سخت بر روی این بازی جاه طلبانه کار می‌کنیم و بسیار هیجان زده هستیم تا در زمانی درست و مناسب، اطلاعات بیشتری را راجع به آن با شما به اشتراک بگذاریم. #reassemble  @CrystalDynamics

شان اسکایگ (@ShaunEscayg) 15 دسامبر 2018 (24 آذر 1397)"

با اینحال اما لازم به ذکر است که ما هنوز هم چیزی خاصی از این پروژه نمی‌دانیم و حتی هیچ اطلاعات رسمی‌ای از اینکه این بازی دقیقا چیست، نداریم. حتی از پلتفرم‌های مقصد این بازی هم هیچ خبری در دسترس نیست. تنها می‌دانیم که شرکت Square Enix و Marvel یک قرداد همکاری چند ساله را باهم امضا کرده‌اند و احتمال بازی‌ای از مجموعه‌ی Guardians of the Galaxy نیز توسط استودیوی Eidos Montréal در حال ساخت است.

نظر شما چیست؟ چقدر برای معرفی این بازی هیجان زده هستید؟ آیا این بازی نیز می‌توانید مانند بازی Marvel’s Spider-Man موفق ظاهر شود؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame