شرکت ۱۳AM Games که مسلما همه‌ی ما آن را با عناوینی مانند Runbow می‌شناسیم، اخیرا تاریخ عرضه بازی جدید خود که شباهت بسیاری با عنوان Mega Man دارد، را اعلام کرد. بازی Double Cross یک عنوان اکشن-ماجراجویی است که سال آینده با همکاری دو شرکت ۱۳AM Games و گرافیتی گیمز (Graffiti Games) منتشر خواهد شد. این بازی جذاب به شما […]

تاریخ انتشار بازی Double Cross مشخص شد

شرکت ۱۳AM Games که مسلما همه‌ی ما آن را با عناوینی مانند Runbow می‌شناسیم، اخیرا تاریخ عرضه بازی جدید خود که شباهت بسیاری با عنوان Mega Man دارد، را اعلام کرد.

بازی Double Cross یک عنوان اکشن-ماجراجویی است که سال آینده با همکاری دو شرکت ۱۳AM Games و گرافیتی گیمز (Graffiti Games) منتشر خواهد شد. این بازی جذاب به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از یک مکانیک ویژه در حرکات خود تنوع ایجاد کنید. می‌توانید از این حرکات برای پیش‌روی در بازی و مقابله با دشمنان بهره ببرید. شما در این بازی نقش یک مامور ویژه به نام زارا سینکلیر (Zahra Sinclair) را دارید که با همکاری تیم دوست‌داشتنی خود یعنی ریفت (Rift) قصد دارید تا با شخصیت شروری به نام ساسپکت‌اکس (Suspect X) مقابله کنید و او را نابود کنید.

مانند همه بازی‌های سبک ماجراجویی می‌توانید از دیگر شخصیت‌های بازی برای صعود به مراحل بالاتر استفاده کنید. همچنین می‌توانید توانایی‌هایتان را ارتقا دهید و حس قدرتمند شدن در این بازی ۲ بعدی را حس کنید.

در نهایت عنوان Double Cross در تاریخ ۲۰ دی ماه امسال (۱۰ ژانویه ۲۰۱۹) برای کنسول نینتندو سوییچ و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. به علاوه می‌توانید از طریق فروشگاه نینتندو و یا فروشگاه استیم این بازی را با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار خریداری کنید.

منبع متن: gamefa