اگر به دنبال جشن گرفتن شروع زمستان درکنار یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ هستید، استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) خبرهای خوبی برای شما دارد. آقای کوری بارلوگ (Cory Barlog)، کارگردان بازی موفق و محبوب God of War و آقای آدام رابالیس (Adam Rabalis)، طراح و هنرمند استودیوی سانتا مونیکا به مناسبت نزدیک شدن به […]

نقاشی شام Freya، هدیه‌ی سانتا مونیکا به هواداران به مناسبت کریسمس

اگر به دنبال جشن گرفتن شروع زمستان درکنار یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ هستید، استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) خبرهای خوبی برای شما دارد. آقای کوری بارلوگ (Cory Barlog)، کارگردان بازی موفق و محبوب God of War و آقای آدام رابالیس (Adam Rabalis)، طراح و هنرمند استودیوی سانتا مونیکا به مناسبت نزدیک شدن به کریسمس و تعطیلات زمستانی، از یک تابلوی نقاشی زیبا با نام «شام Freya» رونمایی کرده‌اند.

آقای بارلوگ با انتشار پیامی در حساب توییتر خود بیان کرده است که این تابلوی نقاشی تنها برای زمانی محدود در دسترس خواهد بود. این تابلوی نقاشی ۴۰ دلار قیمت داشته (بدون در نظر گرفتن هزینه‌‌های حمل و نقل) و تمامی شخصیت‌های اصلی بازی God of War را دور یک میز، در حال شام خوردن و به دور هرگونه درگیری و جنگ نشان می‌دهد.

این نقاشی ابعادی معادل ۱۸ اینچ در ۲۴ اینچ خواهد داشت و از امروز تا تاریخ ۲ دی ماه (۲۳ دسامبر) قابل سفارش و خرید خواهد بود. پس اگر می‌خواهید این نقاشی زیبا را به مجموعه‌ی خود اضافه کنید و یا آن را به کسی هدیه دهید، فرصت را از دست ندهید. تصاویر مربوط به این نقاشی را می‌توانید در انتهای این خبر مشاهده کنید.

بازی God of War موفق شد با کنار زدن بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 به بهترین بازی سال ۲۰۱۸ در مراسم The Game Awards تبدیل شود. اگر این بازی را هنوز تجربه نکرده‌اید، می‌توانید نقد و بررسی ویدئویی آن را از طریق این لینک مشاهده کنید. همچنین می‌توانید مراسم TGA امسال را به همراه زیرنویس فارسی آن از طریق این لینک دریافت کنید.

منبع متن: gamefa