سازنده Rage2، بازی تحت نشر Bethesda، چندی پیش تایید کرد، این عنوان اول شخص تیراندازی آخرالزمانی هم محتوای اضافه رایگان خواهد داشت و هم DLCهای پولی، اگرچه هیچ مود New Game Plus‌‎‍ی دریافت نمی‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، مدیرعامل و کارگردان بازی در id Software، "تیم ویلیتس"، در گفت و گویی با GameInformer این خبر را اعلام کرد. متاسفانه به غیر از تایید وجود DLC پولی و مجانی هیچ جزئیات دیگری از بسته‌های الحاقی در نظر گرفته شده منتشر نشد.

گمان می‌رود همانند رویه‌های قبلی Bethesda در مورد بسته‌های الحاقی و محتویات اضافه، در رابطه با Rage 2 نیز باید منتظر محتویات اضافه داستانی باشیم که چند مورد اضافه با پایه داستانی در قالب Season Pass در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در هر صورت باید ببینیم محتویات اضافه مجانی با چه هدف و ارزشی منتشر می‌شوند، حدس ما این است که باید منتظر محتویات کوچک‌تر در حد یک سلاح مجانی باشیم.

خبر عدم وجود مود New Game Plus تا حدی ناراحت کننده است اما از همان اول هم چنین انتظاری داشتیم. برای کسانی که نمی‌دانند باید بگویم حالت New Game Plus به بازیکن اجازه می‌دهد پس از تمام کردن بازی، با تجهیزات جمع آوری شده، مهارت‌ها و ... برای بار دوم بازی را تجربه کند، البته برای از بین نرفتن تعادل، درجه سختی و سطح دشمنان بالاتر خواهد رفت.

در ادامه مصاحبه، ویلیتس تایید کرد، عنوان Rage 2 شامل لوت باکس نخواهد شد اگرچه ممکن است پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای به بازی راه پیدا کنند.

جالب است بدانید بازی شامل 5 تا 6 محیط مختلف خواهد شد و با وجود این که هیچ بالا بردن سطح و Level-Up‍ی در کار نخواهد بود اما پیشروی‌های مختلف دیگری طراحی شده که بازیکنان را به پیشرفت در بازی تشویق می‌کند.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame