استودیوی تری‌آرک (Treyarch) اعلام کرده است که قابلیت ساخت Custom Games و استفاده از پوسته‌ی سلاح‌ها، از هفته‌ی آینده به بخش بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 اضافه خواهند شد. تیم سازنده با انتشار پیامی در وب‌سایت Reddit اعلام کرده است که شما می‌توانید از هفته‌ی آینده در نقشه‌ی Blackout در یکی […]

پوسته‌های سلاح‌ها از هفته‌ی آینده در نقشه‌ی Blackout قابل استفاده خواهند بود

استودیوی تری‌آرک (Treyarch) اعلام کرده است که قابلیت ساخت Custom Games و استفاده از پوسته‌ی سلاح‌ها، از هفته‌ی آینده به بخش بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 اضافه خواهند شد.

تیم سازنده با انتشار پیامی در وب‌سایت Reddit اعلام کرده است که شما می‌توانید از هفته‌ی آینده در نقشه‌ی Blackout در یکی از حالت‌های تک‌نفره، دونفره و چهارنفره به رقابت با دوستانتان بپردازید. ظرفیت این بازی خصوصی در ابتدا ۱۲ نفر خواهد بود و به مرور زمان افزایش خواهد یافت.

به گفته‌ی استودیوی تری‌آرک این حالت جدید به بازی‌بازان این امکان را می‌دهد تا بتوانند محیط نقشه‌ی Blackout را آزادانه و با آرامش بیشتری جست و جو کنند و تمامی رازهای پنهان آن را کشف کنند (این یعنی هنوز برخی از رازهای مخفی شده در این نقشه توسط بازی‌بازان کشف نشده است). با این وجود این استودیو درباره‌ی امکان تغییر ابعاد نقشه، سرعت بازی و یا دیگر جزییات حالت بتل رویال در زمان شروع یک Custom Games توضیحی ارائه نکرده است.

از هفته‌ی آینده تمامی پوسته‌های سلاح‌هایی که شما از طریق بخش Black Market، بخش چندنفره و یا بخش زامبی به دست آورده‌اید، در نقشه‌ی Blackout قابل استفاده خواهند بود. گزینه‌ی جدیدی به بخش Armory پیش از شروع بازی اضافه شده است که شما می‌توانید از طریق آن، سلاح‌های دلخواهتان را شخصی‌سازی کنید. اگر سلاح مورد نظر را در جریان بازی پیدا کنید، پوسته‌ی انتخابی برروی آن اعمال خواهد شد.

اخیرا یک نسخه‌ی ارزان قیمت‌تر از بازی Call of Duty: Black Ops 4 با نام Battle Edition با قیمت ۳۰ دلار در دسترس قرار گرفته است. این نسخه از بازی شامل دو بخش بتل رویال و بخش چندنفره می‌شود ولی بخش زامبی از آن حذف شده است. اگر قصد تهیه‌ی این بازی تیراندازی آنلاین را دارید، هم‌اکنون فرصت مناسبی برای این کار است؛ چرا که قیمت نسخه‌ی Battle Edition از هفته‌ی دوم ماه ژانویه‌ی سال آینده به ۴۰ دلار افزایش خواهد یافت.

اگر هنوز تصمیم به خرید این بازی نگرفته‌اید، هایلایت اختصاصی گمیفا شما را در این کار یاری خواهد کرد. همچنین می‌توانید نقد و بررسی این بازی را از طریق این لینک مطالعه کنید. بازی Call of Duty: Black Ops 4 هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است.

منبع متن: gamefa