آقای آکی سایتو (Aki Saito) که سابقه‌ی کار برروی بازی Silent Hill را در کارنامه دارد، به جمع کارکنان استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) ملحق شده است. از زمان معرفی بازی Death Stranding تا به امروز تقریبا هیچ اطلاعاتی از داستان، گیم‌پلی و حتی سبک بازی منتشر نشده است. این موضوع که این بازی در […]

عضو سابق تیم توسعه‌دهنده‌ی Silent Hill به کوجیما پروداکشنز پیوست

آقای آکی سایتو (Aki Saito) که سابقه‌ی کار برروی بازی Silent Hill را در کارنامه دارد، به جمع کارکنان استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) ملحق شده است.

از زمان معرفی بازی Death Stranding تا به امروز تقریبا هیچ اطلاعاتی از داستان، گیم‌پلی و حتی سبک بازی منتشر نشده است. این موضوع که این بازی در مراسم The Game Awards امسال نیز غایب بود، کمکی نکرده و حتی عطش هواداران برای جزییات تازه از این بازی را بیشتر کرده است.

جدیدترین اخبار منتشر شده درباره‌ی این بازی، به عضو جدید تیم توسعه‌دهنده‌ی این بازی مربوط می‌شود. آقای آکی سایتو، عضو سابق شرکت کونامی (Konami) و یکی از مدیران بازی Silent Hill با انتشار پیامی در حساب توییتر خود، اضافه شدن به جمع استودیوی کوجیما پروداکشنز را تایید کرده است. آقای سایتو بلافاصله پس از انتشار این مطلب، تصویر خود در کنار آقای نورمن ریداس (Norman Reedus) را نیز در حساب توییتر خود منتشر کرده است. در کنار انتشار این تصویر، آقای سایتو بیان کرده‌اند که به اعتقاد آقای ریداس، بازی Death Stranding یک بازی «دیوانه کننده، حماسی، آینده‌نگرانه و بی‌نظیر» است.

اگرچه توصیفات آقای ریداس از بازی کمی اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد ولی با توجه به گذشته و سابقه‌ی کارگردان بازی یعنی آقای کوجیما، ساخت چنین عنوانی دور از انتظار نیست. با این حال سوال اصلی این است که استودیوی سازنده چه زمانی تصمیم به انتشار اطلاعات تازه از بازی و به خصوص زمان انتشار آن خواهد گرفت. البته پیش از این اطلاعات و شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی بازی در سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود که هیچ یک از آن‌ها به صورت رسمی تایید نشده است.

صحبت کوتاهی با نورمن داشتم.

او می‌گوید که بازی دیوانه کننده، حماسی، آینده‌نگرانه و بی‌نظیر است.

منبع متن: gamefa