همین هفته بود که بازی جدید استودیوی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) معرفی شد. اکنون اطلاعات تازه‌ای نیز از این بازی منتشر شده است. استودیوی پلاتینیوم گیمز در این هفته از عنوان جدید خود که قرار است به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شود رونمایی کرد. بازی تمی انیمه‌گونه دارد و مبارزات بازی نیز همان‌طور […]

اطلاعات جدید از بازی Granblue Fantasy: Relink منتشر شد

همین هفته بود که بازی جدید استودیوی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) معرفی شد. اکنون اطلاعات تازه‌ای نیز از این بازی منتشر شده است.

استودیوی پلاتینیوم گیمز در این هفته از عنوان جدید خود که قرار است به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شود رونمایی کرد. بازی تمی انیمه‌گونه دارد و مبارزات بازی نیز همان‌طور که انتظار داشتیم، سبک هک‌انداسلش (H&S) را در پیش دارند. این بازی قرار است که در سبک اکشن-نقش‌آفرینی توسعه پیدا کند و می‌تواند تجربه‌ای جدید و صد البته بسیار آموزنده برای این استودیوی خلاق و کاربلد باشد. آقای تتسویا فوکوهارا (Tetsuya Fukuhara)، کارگردان این بازی، اطلاعات جدید و جالبی از این بازی منتشر کرده است که در قسمت زیر می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

داستان بازی حالتی کاملا مستقل دارد و بازیکنانی که هیچ آشنایی با دنیای این عنوان ندارند و یا بازی که قبلا برروی گوشی‌های هوشمند عرضه شده بود را تجربه نکرده‌اند نیز به راحتی می‌توانند با داستان این نسخه ارتباط برقرار کنند.

گردن‌بندی که در گردن شخصیت وایرن (Vyrn) است، به او این قابلیت را می‌دهد که حتی با کسانی که بسیار از او دور هستند ارتباط برقرار کند.

ما برای این نسخه، دشمنان جدیدی طراحی کرده‌ایم که تعدادشان نیز بسیار زیاد است. علاوه بر این، در میان دوستانتان نیز چهره‌های جدید زیادی می‌بینید که همگی از شخصیت‌پردازی بسیار خوبی بهره می‌برند.

ما در حال برنامه‌ریزی هستیم تا این نسخه را برای گوشی‌های هوشمند نیز عرضه کنیم.

ساختار کلی بازی آن است که در طول مراحل مختلف پیشروی کنید تا به غول آخر یا به اصطلاح باس‌فایت مرحله برسید. در این میان شاهد روایت داستانی زیبا نیز خواهید بود. همچنین ماموریت‌های فرعی و عناصر گشت و گذار در محیط هم وجود دارد.

در رابطه با تعداد شخصیت‌های قابل بازی نمی‌توانم نظر دقیقی بدهم. بگذارید با یک مثال کار را ساده کنم: در بازی Bayonetta مبارزه با هر سلاح، به شما حسی کاملا جدید می‌داد و شما تجربه‌ای جدید را بدست می‌آوردید. اگر هر یک از این تجربه‌ها را یک شخصیت قابل بازی بنامیم، در این بازی شما شاهد تعداد زیادی شخصیت‌ هستید که می‌توانید آنان را کنترل کنید. قابل ذکر است که شخصیت‌های جدید که قابل بازی هستند با پیشروی در داستان بازی و انجام بعضی ماموریت‌ها آزاد می‌شوند و در دسترس شما قرار می‌گیرند.

در بخش چندنفره، شما می‌توانید از لیست شخصیت‌هایی که آزاد کرده‌اید انتخاب کنید. از آن جایی که میزان پیشرفت بازی‌بازان با یکدیگر متفاوت است، این امر که دو نفر یک شخصیت را انتخاب کنند، مشکلی ندارد. آنچه برای بخش چندنفره مد نظر داریم، تجربه و اتمام مراحل سخت و دشواری است که پس از اتمام داستان بازی آزاد می‌شوند. هرچند بازی‌بازان می‌توانند مراحل آسان‌تر را هم با یکدیگر به اتمام برسانند.

ما همچنین در حال بررسی این امکان هستیم که این بازی را برای رایانه‌های شخصی و برروی شبکه‌ی استیم (Steam) عرضه کنیم.

بازی Granblue Fantasy: Relink در تاریخی نامشخص به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. البته همان‌طور که در متن خبر نیز مطالعه فرمودید، ممکن است که این بازی برای گوشی‌‌های همراه و رایانه‌های شخصی نیز منتشر شود. اگر هنوز هم تریلرهای منتشر شده از این بازی را تماشا نکرده‌اید، می‌توانید آن‌ها را از این نشانی مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa