همان‌طور که در جریان هستید، استودیوی بزرگ سی‌دی پراجکت رد (CD Project RED) چند وقتی است که در حال توسعه و ساخت بازی محبوب ۲۰۷۷ Cyberpunk است. حال روز به روز اشتیاق بازی‌بازان و طرفداران این عنوان در حال افزایش است. چند روز پیش آقای کایل روولی (Kyle Rowley)، مدیر بخش طراحی استودیوی سی‌دی پراجکت […]

خداحافظی کایل روولی با استودیوی سی‌دی پراجکت رد

همان‌طور که در جریان هستید، استودیوی بزرگ سی‌دی پراجکت رد (CD Project RED) چند وقتی است که در حال توسعه و ساخت بازی محبوب ۲۰۷۷ Cyberpunk است. حال روز به روز اشتیاق بازی‌بازان و طرفداران این عنوان در حال افزایش است. چند روز پیش آقای کایل روولی (Kyle Rowley)، مدیر بخش طراحی استودیوی سی‌دی پراجکت رد، با انتشار پیامی در صفحه‌ی رسمی توییتر خود، از بازگشتش به کشور فنلاند خبر داد. این در حالی است که اعلام کرده است که از استودیوی بازی‌سازی سی‌دی پراجکت رد خداحافظی کرده و برای همیشه از آن خارج شده است.

پس از انتشار پیام خداحافظی کایل روولی در توییتر، بسیاری از طرفداران بازی Cyberpunk 2077 نگران ساخت و توسعه‌ی این عنوان پس از خروج مدیر طراحی بازی هستند. اما باید ذکر کنیم که کایل روولی در همان توییت، طرفداران این بازی را مطمئن کرد که بازی Cyberpunk 2077 به صورت فوق العاده‌ی ساخته خواهد شد و پس از عرضه، بسیاری از بازی‌یازان را شوکه و هیجان زده خواهد کرد.

در ضمن کایل روولی از پیوستن خود به شرکت رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) خبر داد که آینده‌ای خوبی را می‌توان برای او پیش‌بینی کرد. بسیاری از کاربران حدس می‌زنند که کایل روولی در شرکت رمدی اینترتینتمنت، در ساخت بازی در حال توسعه‌ی این استودیو، یعنی Control همکاری خواهد کرد. اما ممکن است او در ساخت عنوانی شرکت کند که هنوز از طریق شرکت رمدی معرفی نشده است. پس باید منتظر ماند تا اطلاعات و اخبار بیشتری از سوی این استودیوی بازی‌سازی عرضه شود. شما همچنین می‌توانید پیام منتشر شده از طرف کایل روولی در توییتر را، در قسمت پایین متن مشاهده کنید.

در ضمن شما کاربران گرامی گیمفا می‌توانید با مراجعه به این صفحه‌ی وب‌سایت، بررسی انجام شده برروی گیم‌پلی عنوان Cyberpunk 2077 را مشاهده کنید. در نهایت اگر از علاقه‌مندان به بازی Cyberpunk 2077 هستید، همچنان اخبار مرتبط با این بازی را از وب‌سایت گیمفا دریافت کنید.

بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما طبق خبرهای ارائه شده، این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در هر حال، استودیوی سی‌دی پراجکت رد هدف‌های بزرگی را در ذهن خود می‌پروراند به گونه‌ای که آن‌ها،  به دنبال این امر هستند تا این عنوان به اندازه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 بهینه باشد. شما می‌توانید جزئیات بیشتری را حول این موضوع در اینجا مطالعه کنید. علاوه بر این، شایعاتی در ارتباط با انتشار این بازی در سال ۲۰۱۹ وجود دارد که می‌توانید جزئیات کامل این خبر را از طریق این لینک مطالعه کنید.

توجه کنید! توجه کنید! من و خانواده‌ام در حال بازگشت به کشور زیبای فنلاند هستیم و باید اعلام کنم که قرار است تا طی قراردادی رسمی، با شرکت بازی‌سازی رمدی اینترتینمنت همکاری کنم. شایان ذکر است که کار در استودیوی سی‌دی پراجکت رد برای ساخت بازی Cyberpunk 2077، همیشه برای من افتخار بزرگی بوده و خواهد بود و در این مدت بسیار لذت بردم. در ضمن بازی Cyberpunk 2077 عنوانی منحصر به فرد و بی‌نظیری خواهد شد. پس به امید روزی که این بازی در دسترس شما بازی‌بازان و طرفداران گرامی قرار می‌گیرد. آن روز برای من و تمامی همکارانم، روز هیجان‌انگیز و جذابی است.

کایل روولی

۲۲ آذر ماه سال ۱۳۹۷ (۱۳ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی)

منبع متن: gamefa