تا به حال اطلاعات بسیار کمی از بازی Death Stranding منتشر شده و نمی‌‌دانیم که این بازی دقیقا قرار است چه تجربه‌ای باشدو اینکه چه زمانی سونی و کوجیما در نهایت از تاریخ انتشار این بازی رونمایی کرده و جزئیات بیشتری از آن را به اشتراک می‌گذارند. پاسخی برای این سوالات نداریم و تنها اطلاعاتمان از […]

Death Stranding یک تجربه‌ی آنلاین و قابل تغییر خواهد بود

تا به حال اطلاعات بسیار کمی از بازی Death Stranding منتشر شده و نمی‌‌دانیم که این بازی دقیقا قرار است چه تجربه‌ای باشدو اینکه چه زمانی سونی و کوجیما در نهایت از تاریخ انتشار این بازی رونمایی کرده و جزئیات بیشتری از آن را به اشتراک می‌گذارند. پاسخی برای این سوالات نداریم و تنها اطلاعاتمان از این بازی شایعات و البته گزارشاتی است که توسط افراد نزدیک به کوجیما منتشر می‌شوند. یکی از این افراد پاول ویلسون است.

کوجیما، خالق بازی Death Stranding، اخیرا طی سفری که به نیویورک داشت، با افرد مختلفی ملاقات کرد. یکی از این افراد پاول ویلسون (Paul Wilson)، نویسنده‌ی مشهور رمان‌های علمی تخیلی و ژانر وحشت است. وی در توئیتر خود اشاره کرده که اخیرا طی ملاقاتی که با کوجیما داشته است، با وی در ارتباط با بازی Death Stranding صحبت کرده و او گمان می‌کند که بازی Death Stranding یک تجربه‌ی آنلاین قابل تغییر (تغییر پذیر) خواهد بود:

 کوجیما این هفته در نیویورک خواهد بود. ما با یکدیگر به یک مهمانی شام دوستانه رفته و در ارتباط با پروژه‌ی جدید وی یعنی Death Stranding صحبت کردیم؛ پروژه‌ای که من گمان می‌کنم یک تجربه‌ی آنلاین قابل تغییر و دگرگونی (transformative) خواهد بود. این مرد یک رویاپرداز واقعی است. (حیرت برانگیز است که وی مرا استاد خطاب می‌کند).

درست است که واژه‌های انلاین و قابل تغییر و یا حداقل آنلاین در ارتباط با کارهای کوجیما خیلی مطابقت ندارند اما در صورتی که این موضوع حقیقت داشته باشد، بسیار جالب است تا بدانیم دقیقا قرار است بازی Death Stranding دارای چه مکانیزم‌های آنلاینی باشد؛ موضوعی که مدت‌هاست مورد سوال قرار دارد و هنوز به آن پاسخی داده نشده است.

عنوان Death Stranding به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه می شود ولی هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست. اگرچه بسیاری از شایعات از انتشار این بازی در سال ۲۰۱۹ خبر می‌دهند و حتی نورمان رایدس بازیگر شخصیت اصلی بازی Death Stranding در مصاحبه‌ی اخیر خود به انتشار بازی در اوایل سال میلادی آینده اشاره کرده بود.

منبع متن: gamefa