شرکت اسکوئر انیکس (SQUARE-ENIX) به‌روزرسانی جدیدی را با هدف بهبود عملکرد و اصلاح برخی از مشکلات بازی منتشر کرده است. به علاوه تغییراتی در رزولوشن Just Cause 4 توسط این به‌روزرسانی ایجاد شده است. این به‌روزرسانی هم‌اکنون در دسترس است. در حالی که نقد‌ها و نمرات خوبی از این عنوان منتشر شد، اما در این بازی در […]

به‌روزرسانی جدید بازی Just Cause 4 هم‌اکنون در دسترس است

شرکت اسکوئر انیکس (SQUARE-ENIX) به‌روزرسانی جدیدی را با هدف بهبود عملکرد و اصلاح برخی از مشکلات بازی منتشر کرده است. به علاوه تغییراتی در رزولوشن Just Cause 4 توسط این به‌روزرسانی ایجاد شده است. این به‌روزرسانی هم‌اکنون در دسترس است.

در حالی که نقد‌ها و نمرات خوبی از این عنوان منتشر شد، اما در این بازی در هنگام انتشار با مشکلات فنی اساسی رو‌به‌رو بود، به خصوص نسخه کنسولی این عنوان با مشکلات بیشتری همراه بود. این مشکلات شامل مسائل گرافیکی و چندین اشکال دیگر حول محور همین موضوع بوده است.

طرفداران این بازی انتقاد‌هایی را به سبب وضعیت بازی برای شرکت آوالانچ استودیوز (Avalanche Studios) ارسال کردند. درنهایت این شرکت با رسیدگی دقیق به انتقادات و مشکلات بازی، وعده داد که در جدیدترین به‌روزرسانی این عنوان تمام این مشکلات برطرف خواهد شد.

به‌روزرسانی نسخه ۱٫۰۲ عنوان Just Cause 4 هم‌اکنون قابل دریافت است و مشکلات عمده‌ی این بازی را رفع خواهد کرد. مشکلات مربوط به رندرینگ (Rendering) و بارگذاری بافت‌های نقشه بازی و مقیاس رزولوشن که به اعتقاد بسیاری از بازیکنان تصاویر واضح و واقعی را در اخیارشان قرار نمی‌گرفت، نیز برطرف شده است. علاوه بر رفع شدن مشکلات کلی گرافیکی قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی نیز به این بازی اضافه شده است.

امکان دارد که این به‌روزرسانی برای شما حجم سنگینی داشته باشد، به هر حال به‌روزرسانی نسخه ۱٫۰۲ با حجم ۸٫۴ گیگابایت در دسترس قرار دارد. اگر کنسول خود را در حالت خواب (sleep mode) قرار دهید و گزینه دریافت خودکار به‌روزرسانی‌ها را فعال کنید، پس از روشن کردن دوباره کنسول خود شاهد به‌روزرسانی نسخه ۱٫۰۲ این بازی آماده برای نصب برروی کنسول خود خواهید بود. در غیر این صورت باید خودتان به‌روزرسانی را دریافت کنید.

عنوان Just Cause 4 هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و همین‌طور رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید قبل از خرید این عنوان نکات مهمی که باید پیش از خرید این بازی بدانید، را مشاهده کنید. به علاوه می‌توانید نقدوبررسی این عنوان را نیز مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa