شرکت Nihon Falcom از نهمین نسخه‌ی سری YS رونمایی کرده است. به نظر می‌رسد جدیدترین نسخه‌ی سری بسیار تاریک‌تر و دلهره‌آورتر از نسخه‌های پیشین باشد. به گفته‌ی شرکت سازنده، نهمین نسخه‌ی این سری که با نام YS IX: Monstrum Nox شناخته می‌شود در سال ۲۰۱۹ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. در حال حاضر […]

بازی YS IX: Monstrum Nox معرفی شد

شرکت Nihon Falcom از نهمین نسخه‌ی سری YS رونمایی کرده است. به نظر می‌رسد جدیدترین نسخه‌ی سری بسیار تاریک‌تر و دلهره‌آورتر از نسخه‌های پیشین باشد.

به گفته‌ی شرکت سازنده، نهمین نسخه‌ی این سری که با نام YS IX: Monstrum Nox شناخته می‌شود در سال ۲۰۱۹ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. در حال حاضر عرضه‌ی این بازی برای هیچ پلتفرم دیگری تایید نشده است.

بازی YS IX: Monstrum Nox شما را به مکانی در شمال Estoria در منطقه‌ی Gria Eldigen می‌برد. شما در مکانی که با نام «شهر زندان» شناخته می‌شود، زندگی می‌کنید و باید رمزها و رازهای این مکان را کشف کنید. همانند شخصیت‌های موجود در بازی، بازی‌بازان نیز امکان استفاده از توانایی‌های ماوراءالطبیعه‌ی مختلفی را در اختیار خواهند داشت.

در صفحه‌ی رسمی بازی مطلب زیر از زبان شخصیت اصلی داستان نوشته شده است:

من به شخص دیگری که خودم نیستم، تبدیل می‌شوم. آیا تا به حال چنین رویایی داشته‌اید؟

در این رویا من به این فکر می‌کنم که آیا این من هستم یا نه؟

آیا این رویا واقعی است یا واقعیت تنها یک رویا است؟ جوابی که به آن رسیده‌ام به شکل ترسناکی ساده است: «هر کدام که با آن راحت‌تری»

کدام یک از این دو حقیقت دارد؟ در حقیقت هر دو درست هستند.

همانند دیگر نسخه‌های سری، شاهد مبارزات بسیار سریع در این بازی اکشن نقش‌آفرینی خواهیم بود. همچین باس‌های غول‌پیکر مجددا در این نسخه حضور خواهند داشت. استودیوی سازنده تایید کرده است که بسیاری از اعضای تیم سازنده‌ی نسخه‌ی VIII در ساخت جدیدترین نسخه‌ی سری حضور خواهند داشت.

در زمان انتشار نسخه‌ی پیشین سری در غرب، این بازی به دلیل ضعف در محلی‌ساز مناسب با انتقادهای زیادی مواجه شد. اگرچه استودیوی سازنده به مرور زمان و با انتشار به‌روزرسان‌های مختلف این مشکلات را رفع کرد ولی امیدواریم شاهد چنین ایرادانی در زمان عرضه‌ی نسخه‌ی نهم سری نباشیم.

تصاویر منتشر شده از این بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa