سال ۲۰۱۸ دیگر روزها و هفته‌های پایانی خود را طی می‌کند. شاید برای شما هم جالب باشد تا بدانید فروش بازی‌های انحصاری سونی در سال ۲۰۱۸ چگونه بوده است. شرکت سونی با انتشار لیستی از ۱۰ بازی پرفروش فروشگاه پلی‌استیشن به این سوال شما پاسخ می‌دهد. دیگر کم کم به سال ۲۰۱۹ و یا احتمالا […]

پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ کنسول پلی‌استیشن ۴ اعلام شد | سلطنت وسترن‌ها

سال ۲۰۱۸ دیگر روزها و هفته‌های پایانی خود را طی می‌کند. شاید برای شما هم جالب باشد تا بدانید فروش بازی‌های انحصاری سونی در سال ۲۰۱۸ چگونه بوده است. شرکت سونی با انتشار لیستی از ۱۰ بازی پرفروش فروشگاه پلی‌استیشن به این سوال شما پاسخ می‌دهد.

دیگر کم کم به سال ۲۰۱۹ و یا احتمالا سال پایانی نسل هشتم نزدیک می‌شویم. تا به انیجا شرکت سونی به خصوص در سال ۲۰۱۸، دورانی فوق العاده برای بازی‌بازان کنسول پلی‌استیشن ۴ رقم زد. در سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه‌ی بازی‌های زیادی بر‌روی کنسول پلی‌استیشن ۴ به خصوص سه بازی انحصاری Spider-Man، God of War و Detroit: Become Human بوده‌ایم. حال اگر کنجکاو هستید تا بدایند کدام‌یک از این سه بازی یا به طور کلی کدام یک‌ از بازی‌های ویدوئویی منتشر شده در سال ۲۰۱۸، بر‌روی کنسول پلی‌استیشن ۴ بیشتر میزان فروش را داشته‌اند، شرکت سونی با انتشار لیستی از ۱۰ بازی پرفروش فروشگاه پلی‌استیشن به این سوال شما پاسخ می‌دهد. لیست ۱۰ بازی پرفروش فروشگاه پلی‌استیشن در سال ۲۰۱۸ به شرح زیر است:

نام بازی رتبه‌ی فروش  شرکت سازنده   پلتفرم مقصد
Red Dead Redemption 2 ۱  راک استار پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان
Call of Duty: Black Ops 4 ۲ اکتیویژن پلی‌استیشن۴، اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی
Fallout 76 ۳ بتسدا پلی‌استیشن۴، اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی
Battlefield V ۴  الکترونیک آرتس پلی‌استیشن۴، اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی
FIFA 19 ۵ الکترونیک آرتس پلی‌استیشن۴، اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ
Spyro: Reignited Trilogy ۶ اکتیویژن پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان
God of War ۷ سونی پلی‌استیشن ۴
NBA 2K19 ۸ توکی‌گیمز پلی‌استیشن۴، اکس باکس وان، رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ و گوشی‌های اندروید
Spider-Man ۹ سونی پلی‌استیشن ۴
The Last of Us Remastered ۱۰ سونی پلی‌استیشن ۴

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جای تعجبی ندارد که بازی Red Dead Redemption 2 در صدر جدول قرار دارد. این بازی عملکردی فراتر از تصورات منتقدین و کاربران داشت و میلیون‌ها بازی‌باز بر‌روی کنسول‌های مختلف به تجربه‌ی این بازی پرداختند اما این جدول بسیار عجیب به نظر می‌رسد. چطور ممکن است دو بازی انحصاری شرکت سونی یعنی God of War و Spider-Man که تحسین منقتدین و توجه بالای مخاطبان را به دنبال داشته اند حتی در میان پنج بازی پرفروش فروشگاه پلی‌استیشن قرار ندارند؛ به خصوص بازی God of War که به عنوان بهترین بازی سال ۲۰۱۸ انتخاب شد. اوضاع وقتی عجیب می‌شود که بدانید بازی Fallout 76 که انتقادات منفی بسیاری را به همراه داشت و Battlefield V که از دیدگاه بسیاری از هوادران و بازی‌بازان بسیار نااُمید کننده بود، در میان پنج بازی پرفروش فروشگاه پلی‌استیشن قرار گرفته اند.

همچنین سونی آمار دیگری ارائه کرده است که مطابق آن، بازی Fortnite Battle Royale بیشترین تعداد دانلود را در میان بازی‌های رایگان (Free to Play) در اختیار داشت و بازی Beat Saber نیز پرفروش‌ترین بازی کنسول واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر در سال ۲۰۱۸ بوده است. در مجموع سال ۲۰۱۸ سال بسیار خوبی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ و شرکت سونی بود و حال انتظارات از این شرکت برای سال ۲۰۱۹ بسیار بالا است و باید دید که این شرکت چه بازی‌های انحصاری را در سال ۲۰۱۹ روانه‌‌ی بازار می‌کند و اینکه رقبای آن چه عملکردی خواهند داشت. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله‌ی یک رقابت نفس‌گیر | کدام کنسول بهترین بازی‌های انحصاری را برای سال ۲۰۱۹ در اختیار دارد را در وب‌سایت گیمفا مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa