آقای هیدئو کوجیما تصاویر جدیدی از همکاری با بازیگران و صداگذاران ژاپنی بازی Death Stranding را در حساب توییتر خود منتشر کرده است. به گفته‌ی آقای کوجیما مراحل ترجمه و صداگذاری کامل بازی به زبان ژاپنی آغاز شده است. معمولا صداگذاری ژاپنی یک بازی در مراحل ابتدایی توسعه‌ی و حتی پیش از کامل شدن ساخت […]

مراحل صداگذاری Death Stranding به زبان ژاپنی آغاز شده است

آقای هیدئو کوجیما تصاویر جدیدی از همکاری با بازیگران و صداگذاران ژاپنی بازی Death Stranding را در حساب توییتر خود منتشر کرده است. به گفته‌ی آقای کوجیما مراحل ترجمه و صداگذاری کامل بازی به زبان ژاپنی آغاز شده است.

معمولا صداگذاری ژاپنی یک بازی در مراحل ابتدایی توسعه‌ی و حتی پیش از کامل شدن ساخت بافت‌های آن بازی آغاز می‌شود. در بسیاری از موارد، صداگذاران هیچ اطلاعاتی جدا از شخصیتی که مسئولیت صداگذاری آن را به عهده گرفته‌اند را دریافت نمی‌کنند و حتی گیم‌پلی بازی نیز به آن‌ها نمایش داده نمی‌شود.

با این حال بازی Death Stranding به احتمال زیاد از این قاعده مستثنی است. اگرچه بازی توسط یک استودیوی ژاپنی و برای کنسول پلی‌استیشن ۴ توسعه می‌یابد ولی این بازی ابتدا به زبان انگلیسی ساخته و صداگذاری شده است (تمامی بازی‌گران نقش اصلی بازی که تا به امروز معرفی شده‌اند، انگلیسی زبان هستند). با توجه به این موضوع، می‌توان به نزدیک شدن ساخت بازی به مراحل پایانی امیدوار بود.

آقای کوجیما در حساب توییتر خود بیان کرده است که از همکاری با چنین افراد توانمند و بااستعادی بسیار هیجان‌زده است. در تصاویر منتشر شده در حساب توییتر آقای کوجیما، شخصیت‌هایی مانند مدیر بخش بازاریابی استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions)، آقای آکی سایتو، دستیار شخصی آقای کوجیما و دو تن از صداگذاران به چشم می‌خورند.

بازی Death Stranding در زمانی نامشخص به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. با این وجود شایعات منتشر شده و صحبت‌های آقای نورمن ریداس (Norman Reedus) حکایت از عرضه‌ی این بازی در سال ۲۰۱۹ میلادی دارد.

منبع متن: gamefa