تقریباََ تنها یک هفته تا رونمایی از گیمپلی بازی مبارزه‌ای محبوب Mortal Kombat 11 فاصله داریم و طرفداران این سری جذاب تشنه کوچک‌ترین جزئیات هستند.

این عنوان ابتدا در مراسم The Game Awards ماه گذشته با نمایشی خیره کننده از مبارزه دو شخصیت Scorpion و Raiden رونمایی شد. در انتهایی این تریلر دیدیم که تاریخ رویداد رونمایی کامل اواسط ژانویه اعلام شد اما جزئیات بیشتری در اختیار طرفداران و بازیکنان همیشگی این سری قرار نگرفت.

یک طرفدار Mortal Kombat با استفاده از توییتر در ارتباط با شخصیت‌های جدید بازی از سازنده سوال پرسید، البته اکانت رسمی MK در توییتر، او را نادیده نگرفت و جوابی تقریباََ کامل منتشر کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، بازی جدید این سری نیز راه دو عنوان قبلی را ادامه می‌دهد و یک تجربه 2D جذاب را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد. همچنین در رویداد مذکور از شخصیت‌های قابل بازی رونمایی خواهد شد، اگرچه هنوز مشخص نشده است تمرکز اصلی کارکترهای همیشگی سری خواهد بود یا شخصیت‌های مهمان و قرض گرفته شده. به اضافه همه این موارد، NetherRealm Studios در رابطه با نحوه روایت بخش داستانی و المان‌های جدید اضافه شده صحبت خواهد کرد.

چندی پیش طراح و سازنده کامیک بوک، "تاد مک‌فرلین"، مهمان یک AMA بر روی Reddit بود، جایی که طرفداران می‌توانستند در مورد هرچیزی از او سوال بپرسند. یکی از طرفداران پرسید آیا احتمال حضور Spawn در MK11 وجود دارد."مک‌فرلین" در این باره جواب داد: "من باور دارم او در راه خود است."

از طرف دیگر یک ویدیو جدید در یوتیوب که توسط کاربری با نام Doctre81 ثبت شده است به بازگشت یک سه‌گانه قدیمی از بازی مبارزه‌ای خاصی اشاره می‌کند که توسط Blind Squirrel Games مراحل ساخت را طی می‌کند. به نظر می‌رسد پلتفرم‌های هدف این سه‌گانه Nintendo Switch،Xbox One،PC و PS4 می‌باشد، اما به طور همزمان بر روی همه این دستگاه‌ها عرضه نخواهد شد. اگرچه هیچ تاییدیه رسمی منتشر نشده است اما با توجه به تصاویر ویدیو باید منتظر یک سه‌‌گانه Mortal Kombat باشیم.

وقتی فهرستی "لیک شده" از شخصیت‌های Mortal Kombat 11 به سازنده بازی ارائه شد، اِد بون با خنده پاسخ داد: "بعد از اینکه لیست واقعی را دیدید این توئیت را دوباره ارسال کنید."

شایعات و درز پیدا کردن‌ها همچنان به قوت خود باقی هستند. برای مثال، GameStop ایتالیا توانست تصویری دیده نشده از Shao Kahn و یک سری جزئیات مربوط به بازی را منتشر کند.

رویداد رونمایی کامل از Mortal Kombat 11 در تاریخ 17 ژانویه در لندن رخ خواهد داد.

Mortal Kombat 11 در 3 اردیبهشت 98 برای PS4 ،PC ،Nintendo Switch و Xbox One عرضه خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame