به‌زودی بازی جدیدی از سری Alien برای کنسول‌ها و PC معرفی خواهد شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، شرکت FoxNext پس از شایعات فراوان، مدتی پیش از بازی Alien: Blackout رونمایی کرد که قرار است دنباله‌ای بر عنوان Alien: Isolation باشد، اما متاسفانه این بازی تنها برای موبایل‌های مجهز به سیستم عامل اندروید و iOS منتشر می‌شود، خبری از نسخه‌ی کنسولی و PC نیست و این موضوع باعث ناامیدی بسیاری از هواداران شده است. با اینحال اما FoxNext اعلام کرد که یک بازی AAA از سری Alien برای پلتفرم PC و کنسول‌ها در حال ساخت است.

FoxNext در توئیتر این را تائید کرد که Alien: Blackout قرار است دنباله‌ی داستان شخصیت آماندا ریدلی (Amanda Ripley) و در اینباره اعلام کرد: "در سال جاری، بسیاری از طرفداران خواهان عرضه‌ی دنباله‌ی بازی تحسین شده‌ی Alien: Isolation از ما بودند تا باز هم بتوانند یک ماجراجویی جدید را با دختر الن ریدلی، یعنی آماندا تجربه کنند و داستان‌های مقابله‌ی او با بیگانگان را بعد از وقایع Isolation دنبال کنند. شرکت 20th Century Fox قرار است تا با تعداد زیادی از دستان پردازان و نوآوران خود با ما در ساحت یک قسمت حماسی دیگر در جهان Alien همکاری کنند و به‌زودی بازی‌های دیگری هم که مرتبط با داستان آماندا ریدلی هستند، معرفی خواهند شد."

سپس بعد از آن اعلام شد که استودیوی Cold Iron که حدود یک سال پیش اعلام شده بود در حال ساخت بازی‌ای بر اساس سری Alien هستند، هم اکنون بر روی این بازی کار می‌کنند. Cold Iron از اعضای سابق استودیوی Cryptic تشکیل شده بازی جدید  آن‌ها هم قرار است یک عنوان شوتر MMO باشد.

" FoxNext Games و Cold Iron هم اکنون در حال کار بر روی یک بازی هیجان انگیز چند نفره‌ی آنلاین از سری Alien هستند که برای پلتفرم‌های PC و کنسول‌ها منتشر خواهد شد."

Cold Iron در سال 2015 تاسیس شده و به نظر می‌رسد که وقت کافی را برای توسعه‌ی یک پروژه‌ی باکیفیت داشته، هرچند تصور یک بازی چندنفره در چنین دنیایی کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد.

علاوه بر آن تی کیو جفرسون (TQ Jefferson) معاون و رئیس بخش توسعه در شرکت FoxNext نیز در طی مصاحبه‌ای با وب سایت Variety تائید کرد با اینکه این شرکت علاقه به ساخت بازی‌های بیشتری از سری Alien دارد، اما متاسفانه نسخه‌ی دوم عنوان Alien Isolation فعلا در حال ساخت نیست.

"داستان‌های زیادی وجود دارند که ما می‌توانیم در این سری آن‌ها را روایت کنیم. ما می‌توانیم داستان بیشتری را از ماجراجویی‌های آماندا ریدلی در قالب یک نسخه‌ی حدید از Alien Isolation روایت کنیم، اما نسخه‌ی دوم این بازی در حال ساخت نیست."

جفرسون همچنین درباره‌ی واکنش‌های منفی‌ای که مانند نسخه‌ی موبایلی Diablo برای بازی Alien: Blackout شکل گرفته صحبت کرد و گفت که این بازی کاملا با آن متفاوت است.

"من می‌بینیم بعضی از مردم فکر می‌کنند این بازی قرار است مانند Diablo باشد، اما من فکر می‌کنم این دو کاملا با هم متفاوت هستند. Diablo یک بازی رایگان  است، اما بازی ما یک عنوان پولی که شما یکبار هزینه‌ای را پرداخت می‌کنید و همه چیز تمام می‌شود. این یک تجربه‌ی کامل است."

عنوان Alien: Blackout در تاریخ 24 ژانویه (4 بهمن) برای تلفن‌های همراه با سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر خواهد شد. نظر شما راجع به این بازی جیست؟ آیا علاقه به تجربه‌ی آن دارید؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame