این عنوان چند سالی است که در حال توسعه است،‌ اما بالاخره 2019 سالی خواهد بود که می توانیم آن را تجربه کنیم و ادامه داستان نسخه دوم که در سال 2001 عرضه شد را شاهد باشیم. هنوز اطلاعات چندانی از بازی در دسترس نیست اما به نظر می‌رسد که "Yu Suzuki" و تیم‌اش قرار است اطلاعاتی از این عنوان را منتشر سازند. 

به گزارش پردیس گیم  و نقل از wccftech، در مصاحبه‌ی اخیر تیم سازنده این عنوان، اطلاعات جدیدی از بازی مشخص شد، طبق این گزارشات بازی از نسخه‌های پیشین گسترده‌تر است و چند هفته‌‌ای زمان لازم است تا آن‌را تمام و کمال تجربه کرد. همچنین مینی گیم‌های موجود در بازی نسبت‌های به نسخه‌های قبل بهتر سازماندهی شده‌اند و جالب‌‌تر خواهند بود. 

طبق اظهارات پیشین "Yu Suzuki" قرار بود که 30 درصد از محتوی بازی جدید و 70 درصد آن مانند نسخه‌های پیشین باشد. اما اکنون این اعداد دستخوش تغییر شده‌اند و نسبت ویژگی‌های جدید به قدیم 50-50 خواهد بود. در ادامه خلاصه‌ای از این مصاحبه را شاهد خواهید بود‌:

"Yu نبرد‌های این نسخه را متنوع‌تر و غنی‌تر توصیف کرد و همچنین نقش بازیکن در این نبردها بیشتر خواهد بود." Takeuchi-san" در این‌باره توضیحات بیشتری داد و اشاره کرد آن‌ها تلاش خواهند کرد بازی برای افراد با هر سطح توانایی لذت‌بخش باشد و آنان تلاش‌های بسیاری در این زمینه کرده‌اند.

برخی از مینی‌گیم های نسخه‌های پیشین در این نسخه وجود نخواهند داشت اما مینی‌گیم های جدیدتری جای آنان را گرفته‌اند که جالب‌تر خواهند بود. مینی‌گیم های که تایید شده‌اند از نسخه‌های پیشین در این نسخه وجود داشته باشند بدین عبارتند:‌ Lucky Hit, Excite QTE, capsule toys, and yes, forklifts

مینی‌گیم های بازی به دلیل سازماندهی بهتری که نسبت به نسخه‌های گذشته دارند تاثیر بیشتری بر روی روند اصلی بازی خواهند گذاشت و غافلگیری‌های بسباری در آن‌ها گنچانده شده است. 

ماموریت‌های جانبی با ماموریت‌های اصلی هماهنگ‌تر خواهند بود و دیگر کاملا جدا از ماموریت‌‌های اصلی نیستند. 

به دلیل آزادی عملی که در این نسخه وجود دارد، بازی بیشتر جنبه Hardcore نسبت به نسخه‌های پیشین خواهد داشت و دست بازیکن در این نسخه برای انجام دادن کارهای مختلف بازتر خواهد بود. به همین علت امکان دارد هفته‌ها به طول انجامد تا بازی را کامل کنید. 

همچنین وقتی داستان اصلی را به پایان برسانید،‌ داستان‌های فرعی دیگری برای انجام دادن وجود خواهد داشت که البته منظور از این داستان‌های فرعی مینی‌گیم‌ها و ماموریت‌های جانبی نیست و باید منتظر باشید تا خودتان ببینید."

این عنوان در تاریخ 5 شهریور 1398 بر‌روی PC و Ps4 عرضه خواهد شد. 

منبع متن: pardisgame