Sekiro: Shadows Die Twice جدیدترین ساخته‌ی استودیوی ژاپنی فرام‌سافت‌وار (FromSoftware) است که شباهت بسیاری با ساخته‌های پیشین این استودیو دارد. با این حال سوال اصلی این است که Sekiro: Shadows Die Twice تا چه اندازه با سری Souls تفاوت دارد و بازی‌بازان تا چه اندازه برای پیشبرد مراحل آزادی عمل خواهند داشت؟ به تازگی میازاکی (Miyazaki)، کارگردان Sekiro: […]

Sekiro از آزادی عمل بیشتری در مقایسه با ساخته‌‌های پیشین فرام‌سافت‌ور برخوردار است

Sekiro: Shadows Die Twice جدیدترین ساخته‌ی استودیوی ژاپنی فرام‌سافت‌وار (FromSoftware) است که شباهت بسیاری با ساخته‌های پیشین این استودیو دارد. با این حال سوال اصلی این است که Sekiro: Shadows Die Twice تا چه اندازه با سری Souls تفاوت دارد و بازی‌بازان تا چه اندازه برای پیشبرد مراحل آزادی عمل خواهند داشت؟

به تازگی میازاکی (Miyazaki)، کارگردان Sekiro: Shadows Die Twice در مصاحبه‌ای با Game Informer اعلام کرده است که این بازی در مقایسه با ساخته‌های پیشین استودیوی فرام‌سافت‌ور از آزادی عمل بیشتری برخوردار است.

ما فکر می‌کنیم که Sekiro: Shadows Die Twice در مقایسه با بازی‌های سابق ما، آزادی عمل بیشتری برای کاوش در جهان بازی در اختیار بازی‌بازان قرار می‌دهد.

میازاکی در ادامه اذعان داشت که پس از رسیدن به میانه‌های بازی، انتخاب‌های بسیاری پیش روی بازی‌بازان قرار خواهند داشت که می‌توانند با انتخاب آن‌ها به کاوش در جهان بازی بپردازند.

بخصوص پس از رسیدن به میانه‌های بازی، دنیای بازی به مقدار قابل توجه گسترش می‌یابد و شما انتخاب‌های بسیار زیادی برای کاوش جهان بازی خواهید داشت.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ جمعه ۲ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۲۲ مارس ۲۰۱۹ میلادی) در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد.

منبع متن: gamefa