دو استودیوی بازی‌سازی ویکتوری لپ گیمز (Victory Lap Games) و رد دراگون گیمز (Red Dragon Games) در صدد ساخت بازی چند نفره‌ای با نام Blast Zone! Tournament هستند. با ما در ادامه همراه باشید. بی‌شک زمانی که نام بازی‌های چند نفره به میان می‌آید، فرانچایز جذاب و مهیج Bomberman به ذهن کاربران خطور می‌کند. این […]

بازی Blast Zone! Tournament راهی کنسول‌ها خواهد شد

دو استودیوی بازی‌سازی ویکتوری لپ گیمز (Victory Lap Games) و رد دراگون گیمز (Red Dragon Games) در صدد ساخت بازی چند نفره‌ای با نام Blast Zone! Tournament هستند. با ما در ادامه همراه باشید.

بی‌شک زمانی که نام بازی‌های چند نفره به میان می‌آید، فرانچایز جذاب و مهیج Bomberman به ذهن کاربران خطور می‌کند. این سری بازی منحصر به فرد، تجربه‌ای جالب و بی‌نظیر را در اختیار بازی‌بازان قرار می‌دهد و می‌تواند مدت‌ها افراد را به خود مشغول کند. حال دو استودیوی ویکتوری لپ گیمز و رد دراگون گیمز ادعا می‌کنند که در حال ساخت عنوانی چند نفره هستند که تا حد زیادی با سری بازی Bomberman رقابت می‌کند.

طبق اخبار و اطلاعات منتشر شده، این بازی محیطی بزرگ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بازی‌بازان در این فضا شروع به گشت و گذار می‌کنند و با استفاده از بمب‌های بزرگ خود، حریفان و دشمنان را از بین می‌برند. شما طی کشتن دیگر بازی‌بازان، سطح امتیار خود را افزایش می‌دهید و در آخر، کسی که بالاترین امتیاز را اذعان خود کرده باشد، به عنوان برنده‌ی بازی معرفی می‌شود.

شایان ذکر است که کلیت بازی Blast Zone! Tournament بسیار شبیه فرانچایز Bomberman شناخته می‌شود و تعداد زیادی کاربر را به چالشی بزرگ دعوا می‌کند. طی گفته‌های استودیوهای سازنده، تا ۳۲ عدد بازی‌باز قادر خواهند بود که به رقابت با یکدیگر در محیط بازی بپردازند. علاوه بر این، دو بخش چند نفره‌ی آنلاین و محلی در بازی تعبیه شده است.

از نکات جالب و جذاب بازی Blast Zone! Tournament می‌توان به قسمت شخصی‌سازی این عنوان اشاره کرد که به شما اجازه می‌دهد تا شخصیت خود را طبق سلایق و علاقه‌ تغییر دهید. بسیاری از بازی‌بازان و طرفداران از این قسمت بازی لذت می‌برند.

بازی چند نفره‌ی Blast Zone! Tournament در تاریخ پنجشنبه ۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۲۸ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت. در ضمن این عنوان هم‌اکنون برای پلتفرم رایانه‌های شخصی از طریق استیم (Steam) قابل دریافت است.

منبع متن: gamefa