همانند سری Dark Souls و بازی Bloodborne، جدیدترین ساخته‌ی اکشن فرام‌سافتور (FromSoftware) یعنی Sekiro: Shadows Die Twice نیز دارای یک منطقه‌ی هاب است؛ این بار مکانی به نام Dilapidated Temple به عنوان منطقه‌ی هاب بازی Sekiro محسوب می‌شود. حال به تازگی اطلاعات جدیدی از فعالیت‌هایی قابل انجام در این محل منتشر شده است. طبق اطلاعات […]

اطلاعاتی در رابطه با سیستم ارتقای مهارت‌های بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد

همانند سری Dark Souls و بازی Bloodborne، جدیدترین ساخته‌ی اکشن فرام‌سافتور (FromSoftware) یعنی Sekiro: Shadows Die Twice نیز دارای یک منطقه‌ی هاب است؛ این بار مکانی به نام Dilapidated Temple به عنوان منطقه‌ی هاب بازی Sekiro محسوب می‌شود. حال به تازگی اطلاعات جدیدی از فعالیت‌هایی قابل انجام در این محل منتشر شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، پس از گذراندن قسمتی از بخش اولیه‌ی بازی، شما می‌توانید از طریق Sculptor’s Idol‌ها (معادل bonfire در بازی Sekiro) به Dilapidated Temple سفر کنید.

همان‌طور که انتشار می‌رفت، شما می‌توانید به کمک یک شخصیت خاص که در این‌جا Sculptor نام دارد، شینوبی خود را ارتقا دهید. Emma یکی دیگر از شخصیت‌های دیگر حاضر در Dilapidated Temple است که شما می‌توانید آیتم‌‌های Gourd Seeds را به وی بدهید؛ با این‌کار، تعداد دفعات استفاده از Healing Gourd (معادل Estus Flask در بازی Sekiro) افزایش پیدا می‌کند. در قسمتی دیگر، شاهد شخصیتی به نام the Immortal Soldier هستیم که به عنوان حریف تمرینی شما عمل خواهد کرد. وی روش‌های مبارزه را به شینوبی آموزش داده و شما را با سلاح‌ها و قابلیت‌های شخصیت خود آشنا می‌کند.

همچنین فرام‌سافتور اعلام کرده است که شخصیت‌های NPC نیز باز خواهند گشت. برخی از این افراد به Dilapidated Temple سفر می‌کنند و به این ترتیب شما می‌توانید خط داستانی آن‌ها را ادامه دهید.

همان‌طور که مشاهده کردید، اکثر این المان‌ها در بازی‌های پیشین فرام‌سافتور استفاده شده و برای طرفداران این عناوین آشنا هستند. البته طبق گفته‌ی آقای هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان بازی، Sekiro از آزادی بسیار بیشتری برخوردار است. شما می‌توانید جزئیات بیشتر را از این‌جا مطالعه کنید.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ جمعه ۲ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۲۲ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa