شرکت براداران وارنر (Warner Bros) و استودیوی Io Interactive تریلر زمان عرضه و قیمت بازی Hitman HD Enhanced Collection را به اشتراک گذاشتند. در تریلر زمان عرضه Hitman HD Enhanced Collection شاهد نمایش بخش‌هایی از دو بازی Hitman: Blood Money و Hitman: Absolution هستیم که می‌توانید با مراجعه به این آدرس به مشاهده آن بپردازید. در کنار […]

تریلر زمان عرضه Hitman HD Enhanced Collection منتشر شد

شرکت براداران وارنر (Warner Bros) و استودیوی Io Interactive تریلر زمان عرضه و قیمت بازی Hitman HD Enhanced Collection را به اشتراک گذاشتند.

در تریلر زمان عرضه Hitman HD Enhanced Collection شاهد نمایش بخش‌هایی از دو بازی Hitman: Blood Money و Hitman: Absolution هستیم که می‌توانید با مراجعه به این آدرس به مشاهده آن بپردازید. در کنار تریلر زمان عرضه، استودیوی سازنده از قیمت بازی رونمایی کرد. بر این اساس، شما می‌توانید با پرداخت ۵۹٫۹۹ دلار به Hitman HD Enhanced Collection دسترسی داشته باشید.

Hitman HD Enhanced Collection نسخه‌ای بهبود یافته از این سری است که تجربه‌ی ۴K با نرخ فریم ۶۰ را برای بازی‌بازان به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر این، بنابر گفته‌ی سازندگان، سیستم نورپردازی و بافت‌های هر دو نسخه‌ی Hitman: Blood Money و Hitman: Absolution بهبودهایی به خود دیده‌اند و تجربه‌ای لذت بخش را برای بازی‌بازان فراهم می‌کند.

البته با توجه به اینکه Hitman HD Enhanced Collection یک نسخه‌ی بازسازی شده نیست و تنها به ایجاد بهبودهایی جزئی در بازی بسنده کرده است، به نظر می‌رسد که قیمت ۵۹٫۹۹ دلاری تا حدودی غیر عادی باشد. حال باید منتظر واکنش بازی‌بازان به تصمیم‌های شرکت سازنده ماند.

بازی Hitman HD Enhanced Collection هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. هنوز خبری مبنی بر انتشار این نسخه‌ی بهبود یافته برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر نشده است.

منبع متن: gamefa