سیستم Refund فروشگاه Epic Games هم اکنون تشابه بسیاری با استیم دارد

فروشگاه مجازی شرکت Epic Games زمان چندان درازی نیست که به صحنه رقابت فروشگاه‌های آنلاین بازی پیوسته، اما به دلیل ارائه خدمات ویژه همچون رایگان کردن یک عنوان طی بازه‌های زمانی مختلف و ارائه سود بیشتر به سازندگان، توانسته محبوبیت مناسبی را به دست آورد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot هم‌اکنون سیستم Refund این فروشگاه نیز (سیستمی که با استفاده از آن شما می‌توانید بازی‌هایی که از خریدن آن‌ها ناراضی بوده‌اید را تحت شرایطی خاص پس داده و پول خود را بازپس بگیرید.) تغییر کرده و بسیار مشابه با سیستم Refund فروشگاه استیم عمل می‌کند. بر اساس این سیستم جدید، کاربران می‌توانند یک بازی را در صورتی که بیش از 14 روز از زمان خرید آن نگذشته باشد و بیش از 2 ساعت نیز آن را تجربه نکرده باشند Refund کنند. همچنین شما اکنون می‌توانید هر میزان بازی که خواستید را Refund کنید و هیچ محدودیتی در زمینه تعداد بازی‌های مورد Refund وجود ندارد. 

سیستم Refund فروشگاه Epic پیش از این روندی بسیار دشوار و غیرمنطقی را پیش روی کاربران قرار می‌داد و شرایط کنونی، یک پیشرفت بسیار خوب در این زمینه به حساب می‌آید. همچنین قابل ذکر است که در حال حاضر برای انجام Refund باید یک فرم درخواست را به بخش Player Support بفرستید، مسئولین Epic Games اعلام کرده‌اند که در تلاش هستند این سیستم را حتی ساده‌تر و شخصی‌تر کرده تا کاربران برای انجام آن نیازی به مراجعه به Plyer Support نیز نداشته باشند، اما مشخص نیست که این ویژگی از چه زمانی قابل دسترسی خواهد بود. 

فروشگاه Epic Games در روند رو به رشدی قرار دارد و حتی تعدادی از عناوین محبوب همچون The Walking Dead: The Final Season و نسخه PC عنوان Journey را به انحصار خود درآورده است. عملی که بدون شک به میزان محبوبیت این فروشگاه خواهد افزود.

منبع متن: pardisgame