شرکت باندای نامکو رسما اعلام کرده که در حال توسعه‌ی که یک بازی اکشن و نقش‌آفرینی در دنیای Dragon Ball است. اطلاعات بیشتر مربوط به این پروژه اواخر ماه ژانویه‌ی سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) از طریق حساب توییتر مجله‌ی V Jump رسما از بازی اکشن و نقش‌آفرینی جدید […]

شرکت باندای نامکو رسما از ساخت یک بازی نقش‌آفرینی در دنیای Dragon Ball خبر داد

شرکت باندای نامکو رسما اعلام کرده که در حال توسعه‌ی که یک بازی اکشن و نقش‌آفرینی در دنیای Dragon Ball است. اطلاعات بیشتر مربوط به این پروژه اواخر ماه ژانویه‌ی سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) از طریق حساب توییتر مجله‌ی V Jump رسما از بازی اکشن و نقش‌آفرینی جدید خود رونمایی کرده است. این بازی در دنیای Dragon Ball Z جریان داشته و در حال حاضر با نام Project Z شناخته می‌شود.

ابتدا مطلبی در حساب رسمی توییتر مجله‌ی V Jump منتشر شد که به شرح زیر است:

دنیای Dragon Ball Z در سال ۲۰۱۹ با یک بازی کاملا جدید از سوی شرکت باندای نامکو توسعه خواهد یافت. اولین تصاویر مربوط به شخصیت Goku در جدیدترین نسخه‌ی مجله‌ی V Jump که در تاریخ ۱ بهمن ماه (۲۱ ژانویه‌) در تمامی کهکشان‌ها منتشر می‌شود، به نمایش در خواهد آمد.

پس از انتشار این پیام، شرکت باندای نامکو نیز مطلب زیر را در حساب توییتر خود منتشر کرده است:

در سال ۲۰۱۹ پروژه‌ی جدیدی با تمرکز برروی دنیای Dragon Ball Z آغاز خواهد شد. همچنین اخبار تازه‌ای از عنوان Dragon Ball Fighter Z منتشر خواهد شد. مبارزی از دنیای ۱۱ به جمع مبارزان می‌پیوندد.

اطلاعات بیشتر در روز فینال مسابقات Dragon Ball Fighter Z World Tour منتشر خواهد شد.

در متن منتشر شده از سوی شرکت باندای نامکو گفته شده است که اطلاعات بیشتر در تاریخ ۷ بهمن ماه ( ۲۷ ژانویه) یعنی یک هفته پس از انتشار مجله‌ی V Jump منتشر خواهد شد. با توجه به این موضوع، به احتمال زیاد رونمایی اصلی در این تاریخ صورت خواهد گرفت و مجله‌ی V Jump تنها به معرفی شخصیت اصلی بازی یعنی Goku خواهد پرداخت.

شرکت باندای نامکو و مجله‌ی V Jump هیچ اطلاعات دیگری شامل زمان انتشار بازی و یا پلتفرم‌های مقصد را منتشر نکرده‌اند. به نظر می‌رسد باید تا هفته‌ی اول بهمن ماه سال جاری برای مشخص شدن این جزییات منتظر بمانیم.

 

منبع متن: gamefa