با اینکه حدودا سه سال از معرفی بازی Death Stranding می‌گذرد نه تنها اطلاعات زیادی از یان بازی نداریم بلکه حتی تاری انتشار آن نیز مشخص نیست. با توجه به شایعات و گزارش‌های مطرح شده تنها حدس می‌زنیم که این بازی در سال ۲۰۱۹ عرضه شود. تروی بیکر (Troy Baker)، یکی از بازیگران بازی Death Stranding، توئیت […]

تروی بیکر به انتشار بازی Death Stranding در سال ۲۰۱۹ اشاره دارد

با اینکه حدودا سه سال از معرفی بازی Death Stranding می‌گذرد نه تنها اطلاعات زیادی از یان بازی نداریم بلکه حتی تاری انتشار آن نیز مشخص نیست. با توجه به شایعات و گزارش‌های مطرح شده تنها حدس می‌زنیم که این بازی در سال ۲۰۱۹ عرضه شود. تروی بیکر (Troy Baker)، یکی از بازیگران بازی Death Stranding، توئیت جدیدی را منتشر ساخته که شایعه‌ی انتشار بازی در سال ۲۰۱۹ را قوت می‌بخشد.

حال که این روز‌ها «چالش ۱۰ سال» به نوعی در شبکه‌های اجتماعی رواج یافته است، تروی بیکر، بازیگر بازی Death Stranding نیز دست به کار شده و تصویری را در توئیتر خود با این مضمون منتشر ساخته است. در تصویر مورد نظر سال ۲۰۱۹ ذکر شده و می‌تواند نشان از این باشد که تروی بیکر به صورت غیر مستقیم به انتشار بازی در سال ۲۰۱۹ اشاره داشته است. شما می‌توانید تصویر مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

این اولین بار نیست که اخباری در رابطه با انتشار بازی Death Stranding در سال ۲۰۱۹ به گوش می‌رسد و مطمئنا آخرین آن نیز نخواهد بود. هیدئو کوجیما، کارگردان بازی، در مصاحبه‌ و توییت‌های متعددی به صورت غیر مستقیم به عرضه‌ی بازی در سال ۲۰۱۹ اشاره کرده بود. حتی پیام تبریک سال نوی میلادی آقای کوجیما نیز به همین موضوع اشاره داشت.

اینکه ساخت بازی Death Stranding هم اکنون در چه مرحله‌ای قرار دارد و سازندگان چه زمانی از گیم‌پلی و تاریخ انتشار بازی رونمایی خواهند کرد، هنوز مشخص نیست. گفته‌ می‌شود که دو ساعت ابتدایی گیم‌پلی بازی Death Stranding تقریبا آماده است و از همین روی سازندگان قادر بوده تا به نمایش گیم‌پلی بازی برای اعضای استودیوی گوریلا گیمز بپردازند اما این موضوع خود سوالات بیشتری در ذهن ما به وجود می‌آورد که در حال حاضر هیچ جوابی برای آن‌ها نداریم.

بازی Death Stranding در حال حاضر به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دست ساخت و توسعه قرار دارد و پیش‌بینی ‌می‌شود که حداکثر تا سال ۲۰۲۰ میلادی شاهد عرضه‌ی آن باشیم.

بازی Death Stranding در حال حاضر به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دست ساخت و توسعه قرار دارد و پیش‌بینی ‌می‌شود که حداکثر تا سال ۲۰۲۰ میلادی شاهد عرضه‌ی آن باشیم.

منبع متن: gamefa